FuzzFuet Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Og dum som jeg var, festa jeg ikke de! Ta av prosessor + kjøler da seff og minne og bestille meg et nytt hovedkort eller?...ikke noe fare for at prosessor og minne er skadet vel?... Du kan jo skjekke om det virker ved, og legge det på F.eks HK eska og koble til strømen og power knappen Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Je, gjør det i morra, mn kan du bekrefte at CPU osv ikke kan ha blitt skadet av det?...skeptisk Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 som sagt..prøv å ta av alle kabler, skru ut hk og sett på spacers og sett hk inn igjen. Er ikke sikkert du har ødelagt noenting enda, og du trenger ikke ta av cpu for det Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Har forstått at jeg ikke trenger å ta av CPU for det:P...bare lurer på om den vakre kjernen ikke kan ha blitt skadet av feilen jeg har gjort, men å få svar på det...vakke lett:P Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er du skikkelig uheldig, så har CPU tatt skade av det. Er du "heldig", så har ingenting tatt skade av feilen. Fikk inn en pc i klassen som ikke startet, der var det en spacer som tok oppi hovedkortet, en plass der den ikke skulle være. Det ble ingen skader på den maskinen. Nå var det ikke helt det samme som deg, men noe tilnærmet. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er ikke sikkert noe har blitt skadet heller. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Vi får håpe det går bra da, har vertfall skrudd alt nedigjen nå...bortsett fra at jeg lot CPU og kjøler fremdeles stå i hovedkortet...så skal jeg få en kompis til å hjelpe meg med å skru han sammen i løpet av neste uke..men, det går vel bra? Ingen større fare å la CPU ligge igjen med hovedkortet nå vel?...ligger i antistatisk pose og i HK-pakken! Endret 15. mai 2005 av OfficerJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå