Gå til innhold

A8N sli + radeon skjermkort

Hanrek

Anbefalte innlegg

Halo, jeg har bestilt et A8N SLI hk og et Radeon skjermkort. Så leste jeg litt på "den store A8N tråden". I en post stod det at et Radeon skjermkort med A8N hk var litt ustabilt. Har jeg driti meg ut nå eller har det ikke no og si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man kan kjøpe ett godt hovedkort selv om man ikke benytter alle mulighetene som er der.

Har selv hovedkortet som er nevnt, og bruker selv ikke SLI, noe jeg aldri kommer til å gjøre. Grunnen til kjøpet var at det var det beste kortet jeg fant når jeg skulle kjøpe.

Og det skal ikke være noe problemer med ATI skjermkort. Å oppdater bios kan hjelpe.

Asus lager ikke ett kort som ikke tar alle typer skjermkort like bra, hadde de gjort det så hadde de skyti seg selv i foten.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper forsjåvidt de argumentene altså, jeg tror nok det er mange, inkludert meg selv som ikke pr idag benytter seg av sli, eller mange av de andre finessene på dette hk'et.

AndersT2 Skrevet 14/05/2005 : 16:37

Asus lager ikke ett kort som ikke tar alle typer skjermkort like bra, hadde de gjort det så hadde de skyti seg selv i foten.

Nja, det er mulig det, men dette kortet er jo unektelig laget først og fremst med tanke på og brukes sammen med Nvidia da. Men selvfølgelig virker det med andre typer skjermkort også, jeg syns bare det er litt rart at man absolutt vil ha ATI, hvis man først skal ut og kjøpe begge deler. Men det er min mening, og kanskje er det litt dårlig med gode alternativer uten sli der ute.. :)

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at det ikke vil virke fint Hanrek, også med ATI. Og som Anders t2 sier, oppdatere bios kan være en god ide, det bør du uansett gjøre, for det er litt barnesykdommer på de tidlige biosene.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte som deg Anders.. MÅ jo ikke bruke SLi, det er jo bare en ekstra funksjon...Det er jo et bra hk også, fikk bra "karakterer" i tester..

Hva slags skjermkort har du AndersT2?

Sitter på ett XFX 6600GT kort i påvente av de kommende toppkortene. Har først tenkt ATI, men jeg får se hvilket som ser ut til å funke best når de kommer.

XFX kortet er ett midlertidig ett, best ytelse og pris. Har Extreme Gamer Edition versjonen, som med ekstra kjøling klokkes lett opp til 6800 nivå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...