Flyxer15 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ønsker litt kritikk på denne siden her også litt hjelp på venner siden skal 2 og 2 kontakter sidestilles med det skjer ikke i Firefox Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Den virket fin åsånn, men det som sto med svart blei litt utydelig. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 - For trangt, ville hatt mer luft - Fargene passer ikke helt sammen, spesielt den svarte fargen - Firkantet og ganske kjedelig Lenke til kommentar
Flyxer15 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 ganske enig med at det er litt kjedelig at det er bare firkantet, tenkte kanskje jeg skulle avrudet yterlinjen, vet ikke om det blir noe fint. det som står med svar skal være litt utydelig(det er ettertanker) kunne kaskje valgt en annen farge men vet ikke helt hvilken. den svarte blir tydlig nok til å leses men uttydlig nok til at man kan overse det nå man leser. Lenke til kommentar
Flyxer15 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Scrollbaren kommer bare når siden har nok innhold til at den trengs, se Demotivaters Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Personlig liker jeg ikke sider som har for bred tekst. Tekst fra ventre kant til høyre kant uten noen som helst form for venstrebilde eller logo, evt kraftige marger gjør siden litt snål etter min smak. Du bør forenkle teksten som best du kan med gode marger og mye luft. Det bør være utfyllende, men lettlest og luftig på samme tid.. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Scrollbaren kommer bare når siden har nok innhold til at den trengs, se Demotivaters Scrollbaren kom ikke der heller, men det er mulig å scrolle med rullehjulet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå