beamen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei, i går tordnet det, og hele routern min ble herpa, så jeg mista alle innstilligene i routeren, ev av de var for å åpne portene som IPv6 trenger for å fungere. Jeg heg BT exact IPv6 tunnel. Så jeg lurer på om noen her har likt oppsett og kan ta en screenshot eller skrive ned den infoen jeg trenger for å få det til å funke igjen.... Takk for hjelpen, Beamen Lenke til kommentar
beamen Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 fikk det til, ellers takk Lenke til kommentar
Haii Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Siden du har satt opp en tråd allerede så er det sikkert flere som lure på dette så da skriver jeg hvilken protocol du må åpne i filteret. Protocol 41 må åpnes. Dette her skal åpnes i filteret: Enabled: Yes Forward: Yes Call Placement/Idle Reset: No Change Force Routing: No Source IP Address: 0.0.0.0 Source IP Address Mask: 0.0.0.0 Dest. IP Address: 0.0.0.0 Dest. IP Address Mask: 0.0.0.0 TOS: 0 TOS Mask: 0 Protocol Type: 41 PS: IKKE NAT protocol'et. EDIT: redigerte litt Endret 14. mai 2005 av ZaLzIce Lenke til kommentar
marcus^^ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Kjempeflott at du poster dette. Du er mer omtenksom enn mange andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå