nree Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Hei, jeg har kjøpt ny pc og flatskjerm... LG FLATRON L1715S TCO 99 på Gainward Geforce 6600GT 128MB Når jeg skal se ein film med mindre oppløsning ein skjermen (1024) blir de hvite lodrette stripeflimmer over hele skjermen... (Har ikkje prøvd med filmer med høyere oppløsning ein skjermen ) Flimmeret kommer ikkje bare når jeg ser film, også når jeg spiller, men ikkje i windows! Noen som vet råd for og få dette bort? Samme prob. i HL2 osv! +De hakker av og til som lydene bare står og hakker og alt annet i kansje 30 sek til 1 min sykt irriterende! Windows finner foresten ikkje informasjon om skjermen tror jeg, de står bare Plug and Play skjerm! Jeg instalerte skjermen men de oppstrår fremdeles feiler! Folkene i HL2 får ein laaaaang stripe bak seg som om de blir dreiet ut over. Alle andre bevegelige objekter har også dette problemet + at de er fult av firkanter rund forbi (ikkje over alt) der de fleste er hvite... EDIT: La til litt EDIT2: La til litt til Endret 14. mai 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tviler for at det har så mye med skjermen å gjøre, er vel heller kortet ditt som er ute og kjøre. Installer nye drivere, så blir det vel ei ordning på det. Når det gjelder driveren til skjermen, bestemmer du vel selv om du vil bruke den eller ei. Så lenge du kjører med skjermens innstillinger kan det vel være det samme. Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Tviler for at det har så mye med skjermen å gjøre, er vel heller kortet ditt som er ute og kjøre. Installer nye drivere, så blir det vel ei ordning på det. Når det gjelder driveren til skjermen, bestemmer du vel selv om du vil bruke den eller ei. Så lenge du kjører med skjermens innstillinger kan det vel være det samme. Jeg har prøvd og instalere driverene fra cd'n og før de var de Windows Update sine drivere! Samme problemet! Legger ved bilde fra HL2 Deathmatch (Helt maken i HL2) EDIT: Jeg kjørte 3D tester i DirectX og mens den firkantet kvadratet gikk rund stoppet maskinen opp i eit øyeblikk i hver test, akkuratt maken som skjer i 3D spill (HL2, HL2D osv) Jeg spilte litt på Condition Zero, folka ble ikkje strukket ut der, men maskina stoppa opp noen ganger... Mitt HW: MSI K8N NEO4 m/GbLAN PCex16 osv... Samsung Spinpoint SATA 200GB - 7200RPM (tror jeg) Gainward Geforce 6600GT 128MB med LG FLATRON L1715S TCO 99 400W NortQ PSU Endret 14. mai 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 www.nvidia.com prøv å last ned helt nye drivere. Evnt hør med garanti på kortet ditt. Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) www.nvidia.com prøv å last ned helt nye drivere. Evnt hør med garanti på kortet ditt. Har prøvd med helt nye drivere, og gamle uten forrandring på resultat! EIDT: Linker til denne tråden, den går ut på de samme! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=417874&hl= Endret 15. mai 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå