bensinkanna Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Når noen sier de vil ha IP-en sånn uten videre. Er det ofte fordi de har onde hendsikter, men når personen ikke klarer å skaffe IP-en på egenhånd tviler jeg på han har kompetanse til å gjøre noe faenskap med den. Så, kjenner jeg typen rett er han bare ute etter den for å skremme noen han chatter med. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er patetisk, lille venn. Skaff deg et liv Lenke til kommentar
Lou Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er patetisk, lille venn. Skaff deg et liv Nå fikk jeg også lyst å være patetisk - Tre innlegg uten saklig svar - 2 x "lille venn" - 1 x "patetisk" - 1 x "skaff deg et liv" = ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Såklart. Må jo kommentere slike små j***** som skal "skremme" andre ned å ha IP'n dems? Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 fy faen for noen tapere det går ann å drepe noe med papir når du lærte det var det noen som ble misteksom på deg da??? du må ikke tro alle er skurker siden du er det Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) fy faen for noen tapere. det går ann å drepe noe med papir når du lærte det var det noen som ble misteksom på deg da??? du må ikke tro alle er skurker siden du er det ps bruk www.netlimiter.com så finner du ip til andre Endret 16. mai 2005 av bluemac Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvem prater du til? Lær deg å skrive før du skal kjefte på noen? Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 netstat - viser forbindelser nslookup - IP til navn og vice versa tracert - traceroute, lar deg se routingen mellom deg og en IP. (alt gjøres i command prompt i windows. netstat og nslookup finnes i linux også. tracert er traceroute i linux.) Sjelden har jeg sett så mange usaklige svar på et legitimt spørsmål. Hvis en fyr spør om hvordan han finner IP, er han neppe noen sikkerhetsmessig fare. Det er rimelig råttent å henge ham ut som en skurk bare fordi han lurer på noe så enkelt som dette. Man kan ha mange motiver for å søke kunnskap. Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvem prater du til? Lær deg å skrive før du skal kjefte på noen? til deg TAPER Lenke til kommentar
Haii Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvem prater du til? Lær deg å skrive før du skal kjefte på noen? til deg TAPER Off topic: Nå må du gi deg... *leke admin* Tror ikke moderatorer liker sånt ordspråk her... Til trådstarter... Tror ikke du kommer langt her i forumet, når du har tenkt å skremme noen. Det er ONDT Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Til trådstarter...Tror ikke du kommer langt her i forumet, når du har tenkt å skremme noen. Det er ONDT jeg skal bare kødde litt med noen venner, det er alt. og så vil jeg også lære åssen man gjør det, greit å vite Lenke til kommentar
Haii Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Uff, Her har du jalfalll et enkel og greit program... TCPview *krysse fingrene at jeg ikke har hjulpet en som har tenkt til å gjøre noe skikkelig ondt* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, da stenger vi denne "virtuelle barnehagen" som den ble rapportert som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg