Pandore Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Dette er en av de første bildene jeg tok med mitt nye Nikon Coolpix 7900. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Jeg syns bladet som ligger over ødelegger noe av bildet. Jeg ville satt mer forkus på blomsten og mindre på det bak. Dråpen er fin Endret 14. mai 2005 av Stine Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg synes det ble litt for mye grønt, og alt for lite blomst. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Synes som noen før meg, at bladet ødela litt. Men synes settingen er veldig fin. Og et bra motiv. Dråpen er også fin i bildet. Alt i alt synes jeg det var et meget bra bilde =) Fint fargespill =) Fint lys =) Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Bladet ødelagte nok litt. ellers fint bilde synes eg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Bladet over ødela som flere andre har sagt. Dessuten ville det vært fint med en uskarp bakgrunn, og en litt annen blåfarge (litt sterkere). Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå