GonWild Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 har satt opp en d-link 624+ router med d-link airplus nettverkskort. Dette faller ofte ut, og særlig etter at jeg har restarta pc'en. Da må jeg bort å resette routeren før xp finner nettet mitt igjen. Når jeg først er påkobla, er signalstyrken utmerket, og det skulle jo bare mangle da router står i rommet ved siden av.... Men dette er altså veldig ustabilt. Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hvis du har oppdatert firmware og drivere uten at det hjelper, så kan kanskje dette være av interesse. Lenke til kommentar
paknive Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 HEY!! Det må jeg si!! har samme utstyr og problem her, lar gjerne maskinen stå og laste mens jeg er på jobben, og finner en gang innimellom ut at det kobler seg ned og en og annen gang bar ehopper ut så skype og msn logger på på nytt. Så da skal telefonen gripes til onsdag og fortelle folka på d-link "hvor Adam kjøpte ølet" Er ellers veldig fornøyd med d-link, oppsett og brukervenlighet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå