Gå til innhold

Fedora Core 3 spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som olear sier, kan ikke Windows lese Linux-partisjoner. Men høyreklikker du på "min datamaskin" og velger behandle/manage finner du en oversikt over partisjonene. Da skal det stå "unknown" på de partisjonene Linux er installert.

finner den ikke der heller. hardisken der fedoral ligger vises ikke i det hele tatt.

skjønner ikke dette, hardisken var der i stad, etter at jeg hadde instalert fedora, men etter at jeg har oppdatert finner jeg den ikke :dontgetit:

Lenke til kommentar
Den er nok der, men Windows klarer ikke å lese den.

På disken ligger både en Ext3-partisjon og en NTFS-partisjon. Det Laibach nok mener er at Windows verken kan lese Ext3 eller NTFS-partisjonen, og den burde jo kunne lese sistnevnte.

Lenke til kommentar
Den er nok der, men Windows klarer ikke å lese den.

På disken ligger både en Ext3-partisjon og en NTFS-partisjon. Det Laibach nok mener er at Windows verken kan lese Ext3 eller NTFS-partisjonen, og den burde jo kunne lese sistnevnte.

Så vidt jeg ser, sa han ikke om noe NTFS-paritsjon før det siste innlegget ;). Men ja, NTFS'en burde ikke værte borte nei...

Lenke til kommentar

ok, for å gjøre det helt klart.

den øverste hardisken som dere ser på bildet er det som er problemet.

som dere ser er det to partisjoner med linux hda1 og hda3.

men det er også en partisjon som hører til windows systemet mitt, og det er denne partisjonen jeg veldig gjerne skulle fått tak i uten å formatere eller noe slik.

noen forslag til hva jeg kan gjøre?

post-27-1116257672_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...