Nimda Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hvordan larer man kontaktlisten som en fil i Microsoft Outlook? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Gå på "fil"-menyen øverst til venstre--> Eksporter --> Addressebok Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 ehh det gåkke. ekke no egen eksporter meny på microsoft outlook, du tenker sikkert på outlook express Lenke til kommentar
swanky Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Sorry, my mistake: I min engelske versjon finner jeg dette her: Velg File --> Import and Export --> velg format --> velg hva du vil eksportere (mail, kontakter, etc) Fungerer for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Ja jeg konner inn på den menyen men der får jeg kun to valg på eksporter og det er eksporter til en fil og eksporter til the timex datalink. Når jeg velger fil aner jeg ikke hvilket format jeg skal eksportere det som Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Du kan jo eksportere til .pst --> http://www.sitedeveloper.ws/tutorials/outlook.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå