runela Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Noen som har erfaringer med dette kabinettet? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CA01BBSL Det er tungt og stort ja. Men jeg flytter ikke så mye på kabinettet så jeg skal vell greie meg. Men tenker mer på kvaliteten og plassen inni det? Og vis jeg kjøpper et godt viftesystem vil jeg da få en bra luftgjennomstrømning osv... Og en ting til holder det med 360W strømforskyning i dag eller burde jeg vurdere og kjøpe ny? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Generelt har disse kassene fra Chieftec god kvalitet og er gode og rosmlige å jobbe i. 360W holder nok for noen, men du kan finne ut om det holder til ditt system her! Lenke til kommentar
runela Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) http://www.psdata.no/ps.asp?it=108103&mlevel=010600 dette kabinettet er det noe stor forsjell eneste forsjellen jeg finner er mønsteret på frånten? og er det 360w forsyning eller 410w som følgermed? på overskriften står det 410w og på spec står det 360w Endret 14. mai 2005 av Zx45 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Merkelig, du blir vel nødt til å spørre dem! Dumt med feil i overskrifter altså.. Forskjellen er etter det jeg har hørt ganske liten. Like løsninger og bygd opp på veldig lik måte. Bare døra som skiller nesten! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hvis du har tenkt å kjøpe dette, så synes jeg at du skal det. Har altid likt Chieftec. Som sagt tidligere har de rimelig bra kvalitet Lenke til kommentar
runela Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Håper jeg bli fornøyd med kabinettet. Har bestilt det og en haug me vifter. Flytter vell bort i mot 800 m³ til sammen Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Liker ikke ting med så lange navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå