mlwirak Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Førstkommende fredag er det meningen at vi skal lansere nye amotor.no - Hardware-nettverkets side om bil og motor. Vi kommer i første omgang til å bruke designet på hwb.no, men med andre fargevalg og selvsagt annen logo. Hvilke farger vi skal bruke er ikke bestemt. Kan noen her forsøke seg på logo? Ettersom fargevalg ikke er bestemt, bør den være rimelig fargenøytral, og logoen bør kunne skalere godt slik at den også kan brukes i mindre grafikk som f.eks. awards og reklamebuttons. Det skader ikke at man får assosiasjoner til bil når man ser logoen, men dette er ikke noe must. Vi ønsker logoen i vektorisert format, og rettigheter til å gjøre hva vi vil med den. Det hadde vært kult hvis flere kunne prøvd seg, så plukker vi ut den beste - hvis det kommer gode nok innspill. Vi kan gi "vinneren" 500 kroner. Frist: Torsdag 22. mai kl. 12.00. Så hvis noen har tid og lyst, er det bare å sette i gang! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er det ikke bedre at denne posten flyttes til Visuell kreativitet på Akameras sider? Dette handler jo om bilderedigering/bildebehandling og ikke webdesign, egentlig. Det er jo webdesign, men å spørre folk om logo og slikt er kanskje lurest i Visuell kreativitet... Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Trodde dere hadde fått et design av PoleCat her på forumet. Hvorfor kassere det? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Har rapportert denne tråden til en moderator, så den blir muligens flyttet snart Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Tenkte jeg kunne gjøre et forsøk.. Hva skal det "stå på" den? "amotor.no" eller bare "amotor"? EDIT: Og hvor skal forslagene sendes? Endret 14. mai 2005 av Loomy Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Dere har et rimelig greit design, og så tar dere bort det og erstatter det med ikke noe i det hele tatt? Og nå skal dere altså erstatte med HWB-designet, som er både stygt og rotete? Jeg håper _virkelig_ ikke at resten av sidene i HW-nettverket lir den samme dystre skjebnen. Dere har da vel råd til å gi oppdraget til noen som faktisk kan dette? Det vil dere få igjen mye for senere! Endret 14. mai 2005 av Mikka Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Hei, dere kan forsøke med både "Amotor.no" og "Amotor". Forslag kan sendes til [email protected]. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Som sagt over. Dette hører ikke hjemme i HTML og CSS. Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Frist: Torsdag 22. mai kl. 12.00. Torsdag 22. mai? Snakker vi om år 2005 eller har jeg misforstått datosystemet? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Frist: Torsdag 22. mai kl. 12.00. Torsdag 22. mai? Snakker vi om år 2005 eller har jeg misforstått datosystemet? Torsdag 22. mai 2008, så vi har gooood tid Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hva synes dere a? Er litt usikker på teksten, men hadde ikke en bitteliten tanke om hvordan jeg ville ha den, så bare klistra sammen noe! hehe.. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ikke for å være pirkete. Men 22.mai er ikke en Torsdag Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Har rapportert denne tråden til en moderator, så den blir muligens flyttet snart mlwirak er både mod. og admin. her i huset..... Endret 20. mai 2005 av jarmo Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Skal se om jeg får lagt ut noen i morgen. Skal jeg legge ut PSD filen? Eller skal jeg sende den senere og bare legge ut JPG? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Skal se om jeg får lagt ut noen i morgen.Skal jeg legge ut PSD filen? Eller skal jeg sende den senere og bare legge ut JPG? Kjør PNG, du. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 FFFFFF...... Jeg glemte meg jaja, kommer litt på etterskud da. Ble ikke helt fornøyd men Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Synes det var et fint dekk, men jeg vet ikke helt hvordan Amotor-navnet skulle plasseres i forhold til det. Dette tok ikke helt av, så jeg måtte lage en midlertidig løsning inntil videre: http://www2.amotor.no/ Før eller siden kommer vi nok til å ta et fullstendig redesign av sidene, og da er det naturlig å ta en ny logoprosess. Takk for de bidragene som kom. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) ...Før eller siden kommer vi nok til å ta et fullstendig redesign av sidene, og da er det naturlig å ta en ny logoprosess.... Synes nå logoen, headeren og designet på http://forum.amotor.no/ er fint da.Hvorfor ikke bruke dette? Endret 24. mai 2005 av Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå