Æææ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg bare lurer på om noen har tablatur eller bare akkordene til marius muller - den du veit? I så fall kan dere poste linken her? har prøvd å lete men finner ingen ting På forhånd takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 *flyttes til musikk-kategorien* Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Heiter sangen; den du veit? Lenke til kommentar
Æææ Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 japp det gjør den. kan nesten garantere at du har hørt den: For jeg er den du veit, sier aldri nei. jeg kommer alltid løpende til deg. Du trenger bare plystre og si hei, jeg kommer alltid løpende til deg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 japp det gjør den. kan nesten garantere at du har hørt den: For jeg er den du veit, sier aldri nei. jeg kommer alltid løpende til deg. Du trenger bare plystre og si hei, jeg kommer alltid løpende til deg Det var konge på Gyldne Tider når Pål Bang Hansen mimet til den :!: Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Den du veit - Marius Müller E A H E Jeg hører telefonen ringer Snubler i teppet når jeg løper for å ta'n Og når jeg løfter av røret Og hører stemmen din så veit jeg hva det er H A E Typen din er vel på ferie Kanskje du har fått fri i kveld Mulig at derer har slått opp F#m H Så du sitter der for deg sjæl C#m H A H C#m For jeg er den du veit sier aldri nei C#m H A H E Jeg kommer alltid løpende til deg C#m H A H C#m Du trenger bare knipse å si hei C#m H A H E Jeg kommer alltid løpende til deg Du spør om jeg har no' å gjørra Og hvordan står det til med kjærligheta mi Du sitter hjemme helt aleine Og hvis jeg gidder kan jeg komme klokka ni Typen din er vel på ferie Kanskje du har fått fri i kveld Mulig at derer har slått opp Så du sitter der for deg sjæl For jeg er den du veit sier aldri nei Jeg kommer alltid løpende til deg Du trenger bare knipse å si hei Jeg kommer alltid løpende til deg Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 akkordene kom ikke over riktig men du hører når du skal skifte. pluss at ved refrenget kan du utelukke noe, men du hører det sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå