mbst Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Vurderer nytt kabinett til et vannavkjølt system. Kriterier [*]Pris helst ikke langt over 1500kr uten PSU [*]Romslig og funksjonelt ->Fulltower / servertower er vel å foretrekke [*]Vil ikke ha Chieftec, alle har jo det nå [*]Litt stilig design men samtidig stilrent [*]Helst beige, det passer best til floppy, CD-stasjoner etc, ønsker nemlig ikke å lakkere dem [*]Frontdør for støydemping av CD-stasjoner etc Hvilke webshoper bør jeg da sjekke ut? Mange fører jo bare Chieftec, Aopen og de andre ultra-standard sakene. Har vært på Microplex. I&S EYE-kabinettene ser bra ut, men så var det fargen da.. Dessuten- Hvor får man tak i Atlas SF-880B? Setter pris på alle innspill. :smile: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Sjekk ut http://www.colourcase.se De har mye stilig. Jeg vet microplex.no og databutikken.com selger noe av utvalget du finner der. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 17:03, mbst skrev:Dessuten-Hvor får man tak i Atlas SF-880B? Microplex burde kunne skaffe det fordi det ser veldig ut som Lepont saken de selger bare MP selger i beige Lenke til kommentar
mbst Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 17:18, Anders Leipsland skrev: Quote: Den 2002-07-13 17:03, mbst skrev: Dessuten- Hvor får man tak i Atlas SF-880B? Microplex burde kunne skaffe det fordi det ser veldig ut som Lepont saken de selger bare MP selger i beige Ser ut til at det var samme sak, ja. Bare annet navn og farge. :smile: Hmmm.. Andre forslag? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 19:07, mbst skrev:Andre forslag? Addtronics :smile: Kjempekabinetter, men det er en del som ikke liker designet helt da. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 DEN ER JO PRIKKLIK CHIEFTEC JO!!! Jeg skal ha meg en chieftec MX-serie... eller denne eller denne Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 20:25, King_mephisto skrev:DEN ER JO PRIKKLIK CHIEFTEC JO!!! wtf? bilde mbst limte inn ligner jo ikke på chieftec... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 20:30, Anders Leipsland skrev: Quote: Den 2002-07-13 20:25, King_mephisto skrev: DEN ER JO PRIKKLIK CHIEFTEC JO!!! wtf? bilde mbst limte inn ligner jo ikke på chieftec... Som de fleste sier... Det er det som er på innsiden som telles... Et tips til deg (Trådoppretter) CASE MOD!!! Jeg skal bestille kabinettet 1-2mnd før jeg får hardware'ene og bruke tida til å casemode helt sinnsykt!!! Casemoding er enkelt, og du får Akkurat den datan du vil ha... Se her og gå inn i lesergalleriet for å se på noen av de andres verk... Lenke til kommentar
mbst Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Jo, på Case-Mod guiden var det mye rart! Den Lego-maskina må vel ha vært den tøffeste (inntil den blir overfylt med støv i hvert fall). Men jeg har nok ikke tenkt å modde kabinettet. For det første fordi jeg hovedsaklig ikke ønsker annet enn et funksjonelt, forholdsvis anonymt kabinett som ikke stikker seg så mye ut. Dessuten har jeg ikke så mye erfaring med alle slags redskaper, spray etc. Har ikke dremel-maskin, og aner heller ikke hvordan en ser ut. I tillegg orker jeg ikke begynne på et så omfattende prosjekt. Nei, kanskje blir det til et Image & Shapetek EYE 2020B. Så får jeg heller eventuelt kjøpe sort CD-brenner og DVD-stasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå