Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbånd fra Start.no

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er nåverende misfornøyd kunde hoss Telenor og vurderer sterkt og gå over til en annen levrandør av ADSL. Jeg har tittet litt runt og har funnet ut til att jeg ikke kan få NGT :mad: men jeg har kommet over start.no som tilbyr 2mbits til 379kr imånten noe som virker ganske bruktbart. men da er spørsmolet kan jeg få bredbånd fra start.no. jeg lurer også om de har passord innlogging slik som telenor har, noe jeg helst vill slippe. Takk for svar.

http://pass.start.no/bredband/

Endret av mX mann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker ikke passord på mitt bredbånd fra start.no Det som eventuelt er av passord ligger innebygd i routeren slik at jeg ikke merker noe til det. Jeg bare koblet det sammen, og det fungerte helt fint uten noen form for passord oppsett etc.

Lenke til kommentar

start.no bruker pppoe og bruker nok telenor sine sentaler...

men etter det jeg vet så dem som bestiler med router fra start.no med med passord og bruker navn lagt in. så det blir bare plug and play.

har selv start.no og bedre kundeservice/support har jeg ikke sett før. og linja er helt topp. stabil som et fjell. :):thumbup:

Lenke til kommentar
men de leier vel av telenor som bruker passord...

Bluecom leier tildels av Telenor de og, men det er ikke noe passord svineri der. bare modem -> på nett.

1024/256 Kbps til kr 349 per måned

2048/384 Kbps til kr 449 per måned

4100/448 Kbps til kr 549 per måned

Dette kunne BlueCom tilby til meg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...