alaruz Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 http://www.nintendo.com/newsarticle?articl...9&page=newsmain Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 flott med meir info om Revolution. er spent på å sjå meir til denne konsollen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 In its final form, Revolution will be about the thickness of three standard DVD cases and only slightly longer. Jesus! Bare litt tykkere enn PsTwo dette her!! Revolution will be backward compatible, playing both Nintendo GameCube 8cm disks along with its own 12cm optical disks in the same self-loading media drive. Dette var veldig bra! Thanks to Nintendo's hardware development partners IBM and ATI, the small system will be packed with power that will enable it to wow players with its graphics. Jaja.. Vi får vente å se.. Xbox 360 har vannkjøling.. Åssen skal Revolution klare å få plass til det? Er litt skeptisk her... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Dette hørtes bra ut! Kommer til å bli en slank og fin maskin. Håper maskinvaren blir rå denne gangen. Bakover kompitabel you say..... YAY Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Høres nesten for godt ut til å være sant ... kombinert med ryktene om fire power-pc-moduler ville det være en ingeniørbragd av dimensjoner om maskinen holdt temperatur og støynivå nede. Men jeg liker veldig godt tanken om at man skal kunne sette opp en spilløkt hvor som helst hvor det er TV, enkelt. Hvis de leverer på det løftet, vil de kanskje få x360 til å tape andeler på mobilitet og praktiskhet alene. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Jaja.. Vi får vente å se.. Xbox 360 har vannkjøling.. Åssen skal Revolution klare å få plass til det? Er litt skeptisk her... Og vannkjøling gjør maskinen bedre enn Nintendo? tror nok ikke det.Husk at Dreamcasten også hadde vannkjøling, Vi ser hva som skjedde med den maskinen Men er spent på hvordan de skal løse kjølingen og støynivået, syns Gamecuben bråker litt for mye for min smak Endret 14. mai 2005 av AldaZar Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Jaja.. Vi får vente å se.. Xbox 360 har vannkjøling.. Åssen skal Revolution klare å få plass til det? Er litt skeptisk her... Og vannkjøling gjør maskinen bedre enn Nintendo? tror nok ikke det.Husk at Dreamcasten også hadde vannkjøling, Vi ser hva som skjedde med den maskinen Men er spent på hvordan de skal løse kjølingen og støynivået, syns Gamecuben bråker litt for mye for min smak Er enig i at gamecuben bråker mer enn nødvendig, men det er mulig å skifte dette også om ønskelig akkurat som med xbox. Men hovedpoenget er vel at det skal være overkommelig out of the box. Personlig hører jeg ikke gamecuben, men det er hovedsaklig pga av jeg også har pc i stuen som faktisk har tendenser til å bråke endel... Har planer om å få gjort noe med akkurat det,.. men ting tar tid.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Jaja.. Vi får vente å se.. Xbox 360 har vannkjøling.. Åssen skal Revolution klare å få plass til det? Er litt skeptisk her... Og vannkjøling gjør maskinen bedre enn Nintendo? tror nok ikke det.Husk at Dreamcasten også hadde vannkjøling, Vi ser hva som skjedde med den maskinen Men er spent på hvordan de skal løse kjølingen og støynivået, syns Gamecuben bråker litt for mye for min smak Jo, klart vannkjøling gjør en konsoll bedre.... Det jeg mente var at Xbox 360 har vannkjøling for å holde temperaturen nede, mens Revolution vil bli så liten at der ikke er plass til annet enn en pinglete liten vifte... Hvordan skal de da løse varmeproblemet? Jo, med å gå ned til dårligere hardware... Eller så har de funnet på noe meget revulsjonerende.. Endret 14. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ligger i navnet. Nintendo Revolution Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 det er bare en ønske her: at nintendo får brae og mer spill en sist. alle de gode spillan kom til xbox eller PS2. Håper at Nintendo Revolution blir RPG guttans konge. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Føler lissom alltid at nintendo ligger bak Playstation og xbox, er gjerne ikke tilfellet men.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Føler lissom alltid at nintendo ligger bak Playstation og xbox, er gjerne ikke tilfellet men.. Og hva mener du med det? Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Føler lissom alltid at nintendo ligger bak Playstation og xbox, er gjerne ikke tilfellet men.. nintendo ligger bak PS2 og xbox. men nintendo har jo alle de morsomme spillene også. Pluss at alle sa at Gamecube er får unger når den kom ut Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nintendo sliter litt med at de blir lett oppfattet for å lage spill spesielt rettet mot barn. Og det er jo ikke helt tilfelle. De har utrolig mange bra spill for oss eldre spillere også. Bare se på det neste Zelda-spillet som kommer. Bare det alene vil jo bli god nok grunn til å kjøpe en GameCube. Nintendo ligger kanskje litt etter på kraft i konsollen og det der, men jeg føler de henter det inn igjen på originalitet, at de tør å gå egne veier, at de har flere ekslusive spill enn både Xbox og PlayStation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå