Roger72 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Noen hennsikt å oppgradere til 512 fra 256? Er forskellen bare litt eller mye? Eller bør jeg spare til 1 G Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kjem ann på kva du driver med. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Er til laptoppen til kjærringa. Stortsett internettbruk. Altså ikke spilling i det hele tatt. Og minimalt med bildebehandling Lenke til kommentar
acon Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Til internett bruk er det kanskje ikke nødvendig, men du snakket også om litt bildebehandling. Synes du skal tenke litt over: Når jeg bruker maskinen, går den noen gang tregt, noe som tar det lang tid?... slike ting. Kanskje det ikke er nødvendig... Personlig synes jeg 512mb burde vært et minimums krav... Du merker forskjell, men ikke stort hvis du ikke bruker litt mer krevende programmer enn IE. Det vil nok også være raskere å jobbe med flere dokumenter og nettsider samtidig. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det avhenger jo litt av operativsystem. Ytelsen vil vere merkbar men om den er verdt det er eit anna spørsmål. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Ok .Takker for svar Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tror ikke du trenger mer enn 512 vertfall... Men, var det meg. Ville jeg ha oppgradert fra 256 ja... Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Hmm Blir litt forvirret, men dere mener at det er verdt pengene? Lenke til kommentar
acon Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det er opp til deg... hvis du tror/synes du vil ha glede av en slik oppgradering så "go for it" men hvis du ikke tror du kommer til å bruk for mer minne, så... penger spart er penger tjent Men JEG hadde nok oppgradert uansett, med tanke på at programvaren du bruker/kommer til å bruke neppe blir mindre krevende med tiden, og det er kjekt hvis maskinen kan vare at år ekstra. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Joda sjønner poenget. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå