hwl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 På lettmetallfelgene mine har en del bremsestøv og anna skitt satt seg skikkelig fast, får det ikke bort, har prøvd å børste det bort med div dekkrensemidler, men alt går ikke bort. Noen som har noen gode råd på hva man kan bruke for å få dette bort? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Avfetting i flere omganger, med god vasking mellom hver gang. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Bruker Turtle Wax sin Felgrens-spray. Fungerer ypperlig, mine felger ble helt som mye igjen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ikke la det stå å trekke mer enn det står på flaska... Tar emaljen Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Ikke la det stå å trekke mer enn det står på flaska...Tar emaljen Virker som du prater av erfaring? kjedelige greier... Selv har jeg brukt Autoglym clean wheels eller noe i den duren, fungerte også veldig bra. Endret 21. mai 2005 av Gerber Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Neida, gjør ikke det Men faren til ei venninne gjorde det etter at jeg sa den innholder heftige saker som tar emaljen på felgene... Det vet han nå Kjenner han som tar inn Autoglym her, så bruker det, da jeg syns de er best på både polering, rubbing+++ også får jeg relativt gode priser da Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Vanligvis for lett jobb: Avfetting, høgtrykkspyler, vanlig bilsåpe, og spyl igjen. meir ekstrem: Asfaltrens (eventuelt gnure litt), så spyle høgtrykkspyler. perfeksjonist: Sitrusrens. (eventuelt i kombinasjon med punkta over) Edit: Har jobba som klargjerar i bilforretning så dette skal iallefall funke. Fins sikkert mange gode forslag utenom dette og. Endret 23. mai 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Bruker Turtle Wax sin Felgrens-spray. Fungerer ypperlig, mine felger ble helt som mye igjen. Kult. Skal teste den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå