starfish Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei. Jeg skal kjøpe dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl kortet. Det er altså bulk-versjon. Jeg har aldri satt inn et skjermkort før, så jeg lurer på om man får med bruksanvisning? Er det veldig vanskelig og sette det inn? Jeg har veldig lite penger så noen forslag om dyrere kort trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
tarild Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Ja, bruksanvisnig følger med. Forskjellen på bulk og retail er at i bulk pakker så er alt av kort, kabler og bruksanvisning pakket inn i en kjedlig antistatisk pose. Men kjøper man en retail pakke så er det som å kjøpe produktet i en vanlig butikk, altså i en fancy eske. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 er det? :smile: tusen takk. også et spørsmål til: hvor mye for frakten på komplett? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 da bestiller jeg det. Takk for hjelpen. :smile: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hørt at Bulk er dårligere enn Retail,, altså kortet. Det er vel latterlig...det er så klart ikke det? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 17:42, notarget skrev:Hørt at Bulk er dårligere enn Retail,, altså kortet.Det er vel latterlig...det er så klart ikke det? Det var det på Geforce 4 til ASUS, men jeg tror ikke Hercules gjør no slik scam på folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå