Sirslask Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Noen som vet hva det er? Jeg finner ingenting når jeg søker, gjør noen det? Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hvis du har en kompis med et ds spill (må være single card multi.), kan du gå dit for å laste ned en miniversjon av spillet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det er multiplayerdelen til DS. Det unike er vel at ikke alle alltid trenger å eie spillet som skal spilles. Dette heter singlecardmultiplayer. I blant annet Goldeneye Rogue Agent til DS så trenger du bare et spill for 8 spillere. Også spill som ikke støtter singlecard MP bruker Download & Play. Det er liksom som en lobby... Men den har også flere funksjoner. Når Nintendo går online så kan den brukes til å laste ned oppdateringer, demoer og andre ting. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Men den har også flere funksjoner. Når Nintendo går online så kan den brukes til å laste ned oppdateringer, demoer og andre ting. Det var det jeg trodde først Lenke til kommentar
simerix Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Går download play over WLAN`? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Går download play over WLAN`? Det får vi sikkert vite på pressekonferansen til Nintendo om 23 timer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå