Gå til innhold

Signaturer, moderatorer, og å følge egne retn.linj

Anbefalte innlegg

Det er nå nte gang en moderator kontakter meg for å informere meg om at signaturen min er "mer enn fire linjer". Nå begynner jeg å bli lei.

La oss først se på handlingsforløpet i denne samtalen:

QUOTE (Rune_F)
QUOTE (gspr)
QUOTE (Rune_F)
Hei!
Jeg ville bare informere deg om at vi kan kun ha 4 linjer i signaturen.

MVH. Rune F.

Jeg takker for informasjonen, og nikker bekreftende. Som jeg allerede har påpekt ørten ganger, har jeg bare 4 linjer i signaturen min. Dersom din browser velger å wrappe til N linjer, er det ikke mitt problem. Tell linjeskiftene i signaturen min.

Desverre bryr ikke moderatorene seg om det og signaturen vil bli slettet. Du får gjøre som du vil... Jeg ville bare informere deg om at det vil bli slettet.

MVH. Rune F.

Joda, jeg holdt en nokså spydig og barnslig tone, men det er fordi jeg er lei av å bli plaget konstant om signaturen min.

La oss ta det hele én gang for alle:

Retningslinjene åpner for en signatur på maksimalt 4 linjer. Min signatur er 4 linjer. For å unngå forvirringer, følger den her i ren form. Merk at jeg har markert alle stedene hvor der er newlines!

[b][i]"Barna blir 'fattige i ånden', de blir feige, søvnige, lydige - de blir kristne!"[/i][/b] -- Arnulf Øverland, 1933.\NEWLINE
[b][i]"As the Americans learned so painfully in Earth's final century, free flow of information is the only safeguard against tyrrany."[/i][/b] -- Ukjent person fra teamet bak "Alpha Centauri".\NEWLINE
[b][i]"People said I should accept the world. Bullshit! I don't accept the world."[/i][/b] -- Richard Matthew Stallman.\NEWLINE
[b][i]"We are to admit no more causes of natural things than such as are both true and sufficient to explain their appearances."[/i][/b] -- Isaac Newtons formulering av [URL=http://en.wikipedia.org/wiki/Ockham%27s_Razor]Ockham's Razor[/URL].

Skal vi se... la oss telle. 1, 2, 3. Tre newlines. Det vil si... maksimalt en firelinjers signatur. Om moderatorer, som Rune_F, velger å browse på 320x288, slik at browseren hans wrapper signaturen min før det, har jeg ikke gjort noe galt. Jeg oppfordrer moderatorene til å sjekke antall newlines i en signatur før dere jamrer over for mange linjer. Dere har jo sjekking for for mange bokstaver i signaturvelgeren allerede - hva med å lage noe som sjekker hvor mange linjer brukeren prøver å ha? Eventuelt vil dere kanskje innføre en grense for bokstaver per linje, eller noe.

*Oppgitt*!

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (gspr @ 14/05/2005 : 10:21)
Det forandrer ikke det faktum at signaturen ER PÅ FIRE LINJER. Skal vi ta høyde for folk som browser på 10x10 også? Hvem setter grensen?

Grensen bør kanskje settes på det mest populære skinet + den mest brukte skjermoppløsningen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...