V3se7 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) jeg sliter med å sette opp et trådløst nettverk og når jeg først har fått satt det opp så funker det dass Jeg får ikke logga på steam eller msn, jeg får heller ikke aktivert OS og antivirus. Når jeg scroller står det at jeg bruker 100% av cpuen? Og når jeg prøver å aktivere windows og Norton så får de ikke kontakt med servern.. Noen som kan hjelpe med??? Endret 14. mai 2005 av V3se7 Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Eg tvilar på at dette har noko med det trådlaue nettverket å gjere. Er det berre når du scroller i browseren at du brukar CPU 100%, eller er det alle andre plassar og? Kva er maskinvaren din? Og til slutt, merker du at du bruker 100% CPU når du scrollar? Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Ja det er bare når jeg scroller.. Jeg har en amd athlon64 3500+, 1024mb ram pluss litt annet jeg har også 450w strømforsyning- ja jeg merker det kjempe godt! det lagger skikkelig Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er du sikker på at du har skikkelige skjermkort drivere installert på maskinen og ikke bare bruker standard driveren i windows ? Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 har nettopp formatert pcen også gadd jeg ikke å installere de på cden fordi jeg skulle ha oppdaterte drivere, men så glemte jeg å laste dem ned fordi jeg var så irritert over alle problemene... men jeg laster dem ned nå så får jeg se om det hjelper Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Men jeg får jo fortsatt ikke logga på steam eller msn eller aktivert windows eller norton Endret 14. mai 2005 av V3se7 Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg hadde samme "scrolleproblem" da jeg kjøpte nytt system. Innstallasjon av driverne løser dette Hvis du har nVidia chipset på hovedkortet så er det mulig at denne brikken ha rinnebygget brannmur. Jeg har et Epox EP-K8DA3+ med innebygget brannmur i chipset. Denne blokkerte en del programmer. Hvis du har en slik så prøv å slå den av, det hjalp for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå