Malkier Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Har nettopp skiftet batteri på mitt Cordless Desktop Optical Tastatur. og nåreagerer det ikke i det hele tatt. mus fungerer som normal (skiftet bartteri der og) og Når jeg sjekkerforbindelse for tastatur stårdet at Det er tilkoblet kanal 2.Men på batteristatus stårdet at den ikke kan komtrolere. Jeg har prøvd connect knappen under uten noe virkning, Tastaturet er også helt dødt iBIOS, prøverog trykke del underoppstart og det reagerer ikke. Harprøvdmed gamlebatterier. og med nye ingen reaksjonn, helt død. HJELP!!!! skriverpå et gammet defekt keytronic tastatur nå-. Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Øhh... har du satt batteriene inn riktig vei? Er det strøm på batteriene? Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 JA,de er riktig vei,har til og med prøvd og plassert dem feil vei. Ja det er strøm siden de fungerer på musen.Og jeg sjekket med målerene på siden Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg har hadd samme problemet selv med Logitech Cordless iTouch. Det kommer seg etter er par restarter og mye trykking på de connection-knappene. PS. Sjekk at de batteriene du satt inn har høy nok spenning (Jeg hadde noen billig-batterier som ikke ville funke i det hele tatt) Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 det er 1.5V batterier,samme som de gamle,,, standard.... "Duracell Ultra M3" Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Har trykketendel connect kanppen, men det eringenresponsi det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå