Mafo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Først med Windows 5.0 Microsoft har endelig lansert den nyeste versjonen av Windows Mobile, som lenge har gått under navnet Magneto. Nå ser det ut som om Samsung SGH-i300 blir først ut med denne plattformen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Dette ser bra ut, en som kan konkurere med Nokia N91! Nesten i hvertfall, på minne er den jo dårligere, men når det kommer til skjerm så er den bedre! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Microsoft har endelig lansert den nyeste versjonen av Windows Mobile, som lenge har gått under navnet Magneto. Nå ser det ut som om Samsung SGH-i300 blir først ut med denne plattformen. <a href="http://amobil.no/art.php?artikkelid=15942">Les artikkelen her de sa ingenting om den har kamera eller ikke.. uten kamera er den total meningsløs imo får den støtte for 2mpx kamera, skal jeg begynne og vurdere den Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 De har skrevet om kameraet. (Amobil) SGH-i300 har fått et integrert kamera som kan ta bilder med en oppløsning på opp til 1,3 megapiksler. Denne telefonen blir vel egentlig Samsungs eneste profftelefon på markede når den kommer(?), så vi får se, kanskje mannen på gata er litt skeptisk til at designprodusenten samsung skal sikte seg inn proffbrukere. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Denne telefonen blir vel egentlig Samsungs eneste profftelefon på markede når den kommer(?), så vi får se, kanskje mannen på gata er litt skeptisk til at designprodusenten samsung skal sikte seg inn proffbrukere. Samsungs eneste profftelefon? Overhodet ikke. De har en Symbian-mobil på vei, en annen Windows-mobil (som neppe kommer til europa) og mange andre mobiler som er proff-telefoner dog uten slikt operativsystem. Dette er absolutt en fin telefon som i likhet med N91 fra Nokia viser at harddisker kombinert med ordentlige operativsystemer er på vei. Vi går en lysende fremtid i møte Endret 14. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er det bare meg, eller skrev dere først at denne hadde 4gb for så å skryte av lagringskapasiteten på 3gb? Veldig fin telefon, men den var litt for stor og tung for meg. Jeg vil helst ha en telefon av det lille, lette og nette slaget. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Samsungs eneste profftelefon? Overhodet ikke. De har en Symbian-mobil på vei, en annen Windows-mobil (som neppe kommer til europa) og mange andre mobiler som er proff-telefoner dog uten slikt operativsystem. Det var derfor jeg hadde (?) bak, fordi jeg ikke viste. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er det bare meg, eller skrev dere først at denne hadde 4gb for så å skryte av lagringskapasiteten på 3gb? Veldig fin telefon, men den var litt for stor og tung for meg. Jeg vil helst ha en telefon av det lille, lette og nette slaget. Og du mener at CX70 er liten og nett? (Fordi det er jo den du har eller hva?) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Svjv så skal Samsung SGH-i750 komme til europa. Denne kan vel mer kalles profftelefon. Den er ca samme størrelse som QTEK S100, men har slidefunksjon med talltastatur. Og innebygd WiFi Christian.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg