avtrekkeren Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Etter at jeg så microsofts XBOX 360 demo (på itavisen), så sier fyren noe interessant ganske nøyaktig 4:21 ut i demoen... "Every single game, on xbox 360, is xbox live aware" (eller noe i den duren) Og ettersom Oblivion er en av titlene som er blir lansert med XBOX 360 - så lurer jeg litt på hvilke features vi vil se i forbindelse med xbox live Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 TES: Oblivion skal ikke være Multiplayer.... Hele den greia med at det skal komme til xbox til høsten osv tror jeg bare er oppspinn...Betsheda er nok ikke ferdig med spillet til da, isåfall må de ha enormt hastverk, som kan svekke spilleføelsen, det håper ikke jeg. Men er ikke 100% sikker.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Oblivion er ikke multiplayer. Dette har vært utallige tråder om på elderscrolls-forumet, samt en del her også faktisk. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Bare for å påpeke så er ingen av elder scrolls spillene ment for å vere multiplayer! Under en film der en av de som har vert med på å lage noen av elder scrolls spillene sa en fyr helt klart ifra om at de ikke var ment for multiplayer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nei. Det kommer nok som sagt ikke til å være multiplayer på det spillet. Da hadde det lignet mer på et mmorpg som hadde kostet penger. Jeg synes forsåvidt at spillet passer best som singelplayer. Tviler sterkt på at spillet kommer før om et år eller noe slikt. Tar jo litt tid å lage ordentlige spill vet du. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tviler sterkt på at spillet kommer før om et år eller noe slikt. Tar jo litt tid å lage ordentlige spill vet du. Spillet skal nå slippes i sommer, skal det ikke? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Live Aware kan også bety at man kan laste ned addons til spillene, være direkte oppkoblet hintsystemer, diskutere med andre spillere, patcher osv. Ikke nødvendigvis multiplayer Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Live aware betyr at venner kan kontakte deg mens du spiller.. Akkurat som i Fable.. som også er live aware Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Akkurat det med addons var jo en av Morrowinds sterkeste sider, så det ville jo være et enormt pluss om oblivion tillot det på xboxversjonen også. Lenke til kommentar
KO- Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 blir rett og slett provosert når noen så mye som tenker på ett elder scrolls spill med multiplayer på. Tenk deg at du skulle besøke casius for ett oppdrag, men når du kommer dit så finner du at en idiot har drept han for å stjele den boka ved sengen hans Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Men kunne jo bare hatt PvP da, og sånn at man ikke kunne drepe np'cer som har noe med oppdrag å gjøre... Dumt, men antagelig den beste løsningen.... Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 litt av moroa i elder scrolls er da singelplayer enn. der du kan gå rundt om fritt,som du eier verden Lenke til kommentar
KO- Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Om Elder Scrolls abselutt skulle hatt noen form for multiplayer (jeg har reist fra jorden for lenge siden om det skulle noen gang sje), så måtte det ha vert at feks. Du og en annen kunne krige mot hverandre i en arena. men det måtte IKKE vert slik at du kunne gå utenfor i løpet av multiplayer spillet. Dette hadde blitt å kaste bort både tid og penger, for ingen hadde merket at funksjonen var der før årevis etter spillet hadde blitt instalert Men Bethseda har jo sagt at multiplayer aldri blir aktuellt, og det løfte håper jeg de holder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå