Breivik. Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei Først sluttet hornet mitt å fungere. Noen uker etter sluttet el-starten også. Har sjekka sikring, helt fin. Må kicke den i gang hver gang for å få start. Noen som vet hva som er galt? Takker for alle svar! Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 har du strøm på batteriet da? Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Bremselys og display fungerar uten at eg må starta den. Så då må jo batteriet fungera. Dessuten, burde ikkje horn og el-start fungere når eg har fått start på scooteren? Antar at den leverer straum sjølv om batteriet ikkje fungerer? Lenke til kommentar
Weekend Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er releet ditt. sitter rett ved batteriet Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 4 år gammel tråd da. Men kan jo være trådstarter fortsatt ikke har funnet ut av det.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Denne tråden er over fire år gammel og de innlegg som har gjenopptatt tråden har ingen relevans for en fortsettelse. Tråden stenges. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg