Gå til innhold

Nytt map de_port

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde CS-folk bare spilte de_dust jeg...

CSS-folk. ;)

Har ikke prøvd dette brettet enda, men så hakket Inferno også, ja! Noe så inni granskauen!

Var nesten konstant nedi 30 FPS, og flere ganger stopp hele mannskiten opp i opptil 3 sekunder! :sick:

Begynte å lure på om fatter'n hadde sneket seg inn på rommet mitt mens jeg sov og bytta om skjermkortet til et Geforce 4 MX420. :p

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var veldig bra. Det at man kan bruke sniper på litt store områder er jo bare kult i mine øyne. Ikke at jeg selv sniper hele tiden da.. :)

Fin grafikk, litt krevende. Har mer og mer lyst til å brenne av noen tusenlapper på å oppgradere min CPU, HK og minne :cry:

Lenke til kommentar
[iC,14/05/2005 : 03:09]
Trodde CS-folk bare spilte de_dust jeg...

CSS-folk. ;)

Har ikke prøvd dette brettet enda, men så hakket Inferno også, ja! Noe så inni granskauen!

Var nesten konstant nedi 30 FPS, og flere ganger stopp hele mannskiten opp i opptil 3 sekunder! :sick:

Begynte å lure på om fatter'n hadde sneket seg inn på rommet mitt mens jeg sov og bytta om skjermkortet til et Geforce 4 MX420. :p

Du og ja. Snakka med andre folk på den serveren eg spilte på. Dei hadde fps drop og ja. :cry:

Endret av zefler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...