Gå til innhold

The VideoCorder Project Update med bilder 18.05.05

Anbefalte innlegg

Update

Nå har jeg ikke fått gjort så veldig mye i det siste, litt annet og gjøre. Men har nå gjort litt mer på strømforskyninga! Har også prøvd å laget rommet til PSUen, men det må lages på nytt, må bli litt bedre finish. Dette prosjekte skal jeg prøve å få ordentlig, ikke som de andre :p

Men jeg lurer på åssen jeg får ut de ledningene på den store kabeldingsen som skal til HK fra strømforskyninga. Den har jeg ikke fått samla, skjønte ikke åssen jeg skulle få dem ut ! Om noen kunne forklart det hadde det vært kjempefint :D

Jeg har også testa den hjemmemekka vannkjølinga igjen, den funker ennda å sitter i lian li kabinette :D Funker som bare fyy, klokka 2Ghz til 2.5Ghz stabilt :D Trenger bare ny strømforskyvning så kan jeg gå ennda lengre... Men nok for nå legger ut bilder nå til slutt

IM000875%20(Custom).JPG

Hele kassa, måtte jo vise det:P

IM000876%20(Custom).JPG

Litt mer av den...

IM000877%20(Custom).JPG

Nice :p

IM000879%20(Custom).JPG

Radiator med 96mmvifte Titan :D

IM000880%20(Custom).JPG

Hjemmemekka blokka ;)

IM000882%20(Custom).JPG

Bøtta med pumpa...

IM000883%20(Custom).JPG

Hele systemet...

IM000884%20(Custom).JPG

Modda mer på psuen, alle kabelene til molex kabelene er nå skult.

IM000885%20(Custom).JPG

Men trenger litt hjelp med åssen jeg får ut kablene fra den breie koblingen på strømforskyninga som skal til HK. Skjønner ikke åssen jeg får dem løs :hrm: Tar imot tips :p

Stay tuned ! :w00t:

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe takk visklær var bare en billig idee som jeg har lyst til å teste men gidder ikke det engang :p kan måle opp radiatoren nå strx

Edit:

Finner ikke det fordømte linjalet!!!

Har forresten jobba med ei gammel vannblokk, siden jeg ikke får gjort så mye med selve kabinette akkurat nå. Kanskje jeg får sammen blokka i morra, må loddes og sånt da. Se om jeg også får gjort noe på selve kassa. Men Har litt å gjøre med denna bilen også :(

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
Synd at sånne ting blir kasta, de kan jo brukes, noe dette prosjektet er et godt ekempel på ;) Bra dere fant den før det var for sent da

Ja helt enig. Tok med meg en p2 fra samme sted, maskinen funker ! Kaster alt mulig der jo :p Mekka nettopp på PSUen til den. Klarte å få 230V mellom fingrene mine :blush: Hater kondensatorer :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...