Gå til innhold

The VideoCorder Project Update med bilder 18.05.05

Anbefalte innlegg

Da har jeg begynt med ennda ett prosjekt, selv om Gumball 3000 prosjektet ikke er ferdig. Men det måtte vente pgr pengemangel. Dermed dette prosjekte blir mye billigere!

Litt Story om prosjekte:

En kammerat (nick her Prixmoy) fant en gammel tape maskine eller hva det var :p Videocorder er det! Han tok ut alt inni den, så fikk jeg selve kassa. Da ble et nytt pc beist satt til live! :D Jeg har nå satt inn Hk og Hd, og har modda litt på PSUen. Har en del planer nå, og har laga sketchup av det. Jeg skal legge opp sketchup bilde, og filene så dere kan gjøre noen modefikasjoner å vise meg. Trenger hjelp her!! Men legger ut noen bilder av det jeg har gjort hittil!

Picture%20001%20(Custom).jpg

Slik skal alt stå plassert!

Picture%20002%20(Custom).jpg

Plassering av vifte, må på skrå så jeg får festa alle 4 skruene.

Picture%20003%20(Custom).jpg

Bak der I/O og PCI slots skal være! Skal lage til noe som ser bedre ut der.

Picture%20004%20(Custom).jpg

PSU uten deksel, sånn den skal være, skal snekkre den inn i eget rom da!

Picture%20005%20(Custom).jpg

Oversiktsbilde etter litt jobbing.

Picture%20006%20(Custom).jpg

Fått på plass HD rack med støydemping.

Picture%20007%20(Custom).jpg

Her ser du HD rack igjen, der ser du et visklær i bunnen, skal se om det er noe bra støydemping.

Picture%20(Custom).jpg

Etter litt modding med psuen, gjøre ferdig resten i morra antaglig vis! :thumbup:

Så langt kom jeg på en dag, bildene før jeg begynte ble borte :mad: Men det får funke, er ikke gjort så alt for mye ennda. Kommer Sketchup i morgen!

Det var alt for i dag! StaY tuneD !

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir ikke mye penger, skal kle med litt alu som deksler til litt div ting. Det blir oxo gratis :p Skal bruke Katodene og viftene jeg har, kanskje kjøpe noe plexi om jeg skal lage noen flere vannblokker ;) Venter på pizza for å få arbeidskrefter :p

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
Ser digg ut! Nye worklogger er alltid gøy! (men prosjektnavnet er feil stavet... projeCKt ?? project / prosjekt er vel mer riktig :) )

Takk skal du ha, bra du sa det :p må gjøre om nå med en gang!!! :p Har forresten laget den boksen til PSUen. Men tror jeg skal lage en ny som blir mye finere. Men vi får se.

Lenke til kommentar
Beklager mine ultrasugne paintskills.

Hvis rødt er viskelær, og svart er braket, kabinett og skrue kunne det kanskje gå an. Men da blir ikke festet nødvendigvis supert da. :-)

Ser ut som ett bra prosjekt, men!

Jeg tror viskelæret smuldrer opp med tida. :no:

Viskelær tåler ikke noe særlig, og att alt henger løst og dingler inni kabbisset er vell ikke noe særlig bra?

Lenke til kommentar
Viskelær tåler ikke noe særlig, og att alt henger løst og dingler inni kabbisset er vell ikke noe særlig bra?

Det er jo mange som her HDer i strikk og mange andre forskjellige oppheng så jeg tror ikke han trenger å være redd for at akkuret dette kabinettet ikke funker :)

Neptun_ sin ide virka kjekk, det var noe i den duren jeg tenkte på. Tror IKKE viskelær forvitrer for et par år! Tenk bare på hvor lenge du har et viskelær til vanlig da (jeg bruker ikke viskelær selv om jeg har og de varer i årevis!)

Lenke til kommentar

Takk folkens :D Skal bare teste den visklær metoden, så klart må jeg ha visklær på oversiden av skruen også. Men skal se om jeg finner på noe bedre, men strikk har jeg brukt før. Se om jeg får laga noe bedre ;) Men jeg skal se om jeg får slengt opp bilde av PSU deksele jeg lagde i går, men den er bare en test. Skal lage av litt tynnere og finere matriale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...