Josten Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Bah, jeg skulle spurt... Hadde jeg bare fått én krone for hver gang jeg har tenkt den tanken der........ Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har definitivt opplevd "kjærlighet ved første blikk". Som en kar tidligere sa, skummelt hvordan dådyrøyne og et pent smil kan sette deg ut. En annen gang fikk meg og en kompis såvidt festet øyene på ei jente som gikk forbi og begge følte seg helt paff resten av dagen. Vet ikke hva det var, men spesielt var det. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Åneeei... en gang kunne jeg knapt tenke klart Bare en gang? hehe. Men uansett: Leste om dette i ertikkel i Illvit for ikke så lenge siden. Den kom vel fra til at forelskelse er noe som bare skjer, mens kjærlighet kommer av at man kjenner en person god og sånn . Ganske tricky å forklare synes jeg men dere skjønner sikkert. De to tingene skjer foreksempel i forskjellige deler av hjernen. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg tror det finnes kåthet ved første blikk. Altså at to personer ser på hverandre, og begge tenker at han/hun vil jeg ha umiddelbart. Kjærlighet skapes over lengre tid, og oppstår ikke plutselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå