Rislunsj Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Morn, gutt 17 her. Var på et diskotek for litt siden og fikk øyekontakt med en smellvakker jente. Andre gang jeg så bort på hu og så kikka hu litt tilbake igjen... og sånn fortsatte det. Feige meg spurte aldri om hun ville danse eller lignende. Nå i ettertid kan jeg ikke tenke på annet enn de nydelige øynene Tror jeg falt pladask Men til poenget mitt, tror dere på kjærlighet ved første blikk? Har noen opplevd lignende? Bah, jeg skulle spurt... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nei, det finnes ikke. Bare noe tull som en fjollete romantiker har funnet på. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg tror på det. seriøst! Lenke til kommentar
Rislunsj Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Det var kanskje ikke "kjærlighet" men det var helt klart noe. MMmmm. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja, tror at det finnes noe slikt. Aldri opplevd det da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Skjedd med meg, holder på enda.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tror at kjærlighet består av mer enn bare psyke, altså fysisk tiltrekning. Og på den måten kan vi si at kjærlighet ved første blikk eksisterer. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det var kanskje ikke "kjærlighet" men det var helt klart noe. MMmmm. Tror også at det kan ha vært noe... Nemlig testosteron. Ekte kjærlighet kommer ikke før man lærer en person og kjenne, og det gjør man ikke ved å se på dem. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg tror at kjærlighet ved første blikk kan oppstå. Det er blandt annet slik at de 4 første sekundene av et jobbintervju teller mer enn resten. Så hjernen vår lager en mening om folk med en gang, og da kan den vel også bli forelsekt i løpet av 4 sekunder. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kjærlighet ved første blikk eksisterer absolutt. Det er bare om å gjøre å få kroppen til å produsere Oxytocin (hormonet bak en forelskelse) raskt nok. Ofte så vil mye bak kjærlighet ved første blikk ligge i det psykiske. Det at man gjenkjenner trekk man vet man liker. Lenke til kommentar
salah Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tro meg, kjærlighet ved første blikk finnes. Det har jeg fått oppleve. Kanskje ikke gjensidig men det finnes forde! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Og dette tror dere virkelig på? Makan Lenke til kommentar
salah Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det er da ikke noe farlig å tro på det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Og dette tror dere virkelig på? Makan Når spørst det hvordan man definerer kjærlighet. Men eg tror at det som virkelig menes med dette utrykket ganske enkelt er forelskelse. Og ja, en kan falle for noen rimelig kjapt. Dette har eg ikke opplevde selv, men vet om mange andre som gjør det. Som andre sa, til tider så kan vi bruke utrolig kort tid på å "vurdere" noen. Altså, ingen "ohhh magic loove!" greier dette, er bare psykologi. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Opplevde det med den jenta jeg liker nå. Første gangen jeg så hu, sto hu på huk og tørka spy etter veninna hennes. Skummelt hvordan dådyrøyne og et pent smil kan sette deg ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Trodde ikke på det før, men nå er jeg ikke sikker lenger. Jeg har nemlig vært borti "kjærlighet ved første blikk". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Tenker vi sier at det finner noe som heter "en jævli digg dame/mann" Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skummelt hvordan dådyrøyne og et pent smil kan sette deg ut. Åneeei... en gang kunne jeg knapt tenke klart Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg har snakket veldig mye med en venninne av en venninne av meg på msn, men jeg har aldri møtt henne Likevel blir jeg helt i 100 når hun logger på Vi skal treffes på 17. mai, som blir første gang jeg ser henne Teller det om det blir noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå