Gå til innhold

hallo jeger ny her,jeg har lyst på høytalere!

Anbefalte innlegg

du har rett morten :blush: jeg har nesten ikke peiling på høytalere!

fant ut av at jeg har lyst på disse høytalerne!

en av disse :

My Webpage

eller denne:http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hoeyttalere/gulvhoeyttalere/detail/CERWINVEGA_CLSC12_Hoeyttalere.htm?id=4802

hvor mye forselv er på disse høytalerne?

hva slags forsterker må jeg ha for og kunne kjøre en av disse høytalerne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du har rett morten :blush: jeg har nesten ikke peiling på høytalere!

fant ut av at jeg har lyst på disse høytalerne!

en av disse :

Cerwin Vega CLSC-10

eller denne:

Cerwing Vega CLSC-12

hvor mye forselv er på disse høytalerne?

hva slags forsterker må jeg ha for og kunne kjøre en av disse høytalerne?

EDIT: fixet linkene til "hølands-gutt"

du trenger ikke store forsterkeren bare den er strømsterk, for å få lyd ut av disse men uansett. større er bedre...

de som har veldig peiling og erfaring med CW klarer vel å svare bedre en meg men nå har jeg skrevet det jeg mener er riktig. heh :p

Lenke til kommentar
de som har veldig peiling og erfaring med CW klarer vel å svare bedre en meg men nå har jeg skrevet det jeg mener er riktig. heh :p

Hvorfor skriver alle CW? Det er CV (Cerwin Vega!)

"CW" har ikke tenkt over det før nå faktisk hehe. skriver jo "Cerwin Vega" rett da

får begynne å trene på å skrive "CV"

Lenke til kommentar
ja er det noen som har en billig forsterker som man kan bruke på disse høytalerne?

Denne passer bra til C-V.

MR. K! Tviler på at gutten sa dyr forsterker :p men men, du finner sikkert noe som kan dra de CV lett uten å spy på med 6000kr altså, se på noe brukt, evt kjøp deg en effektforsterker hvis du har en forforsterker.

Lenke til kommentar
MR. K! Tviler på at gutten sa dyr forsterker :p men men, du finner sikkert noe som kan dra de CV lett uten å spy på med 6000kr altså, se på noe brukt, evt kjøp deg en effektforsterker hvis du har en forforsterker.

Jeg synes 6000 kr for en god forsterker er billig jeg da,men vi har tydeligvis forskjellig syn på hva som er billig å dyrt.

:)

Hvis trådstarter vil ha noe billigere,så er en brukt C-370 et bra valg.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Jeg synes 6000 kr for en god forsterker er billig jeg da,men vi har tydeligvis forskjellig syn på hav som er billig å dyrt.

:)

Hvis trådstarter vil ha noe billigere,så er en brukt C-370 et bra valg.

Du er sikkert en person med god lønn ! De som har god lønn har god råd, de som har god råd har gode forsterkere, de som har gode forsterkere har god lyd, de som har god lyd har som åfftest gode venner ;) og en god kjerring da :p

Lenke til kommentar
nei mente jo da så klart billigere en det der, ingen som har en brukt en tilsalgs?

Den Nad C-370en jeg linket til er brukt. Du finner flere på QXL.

Du bør ikke kjøpe noe mindre enn 2*100 skikkelige watt.

Ingen vits med store Cerwin-Vega høyttalere hvis du kjøper en jalla forsterker å drive de med. :)

Lenke til kommentar
Yamaha ax-596, er en veldig god forsterker. se på ljudia.no

Jeg har selv ax-592, den svikter aldri samme hvor høyt jeg orker å spille på mine cerwin vega høyttalere.

Tja ikke ille den i forhold til prisen,men jeg ville heller kjøpt en brukt Nad C-370.

Naden har en god del mer power enn den Yamahaen.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

inept jeg har sett på den forsterkeren før,men jeg vet ikke helt hva jeg synes, det jeg ville mest likt er bra høytalere for en billig penge og det jeg finni ut det cerwin vega er beste høytalerene, men forsterker er dyrt det vet jeg, men det er vel nesten best også kjøpe en brukt, tenker at jeg skal kjøpe båt for 4000 kr,også motor 7000 kr, også etter det skal jeg kjøpe høytalere og forsterker. og det kommer opp i mye penger, jeg kommer også til og kanskje kjøpe meg no nye pc deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...