hølands_gutt Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hallo jeg er ny,og lurer vldig på nye høytalere, jeg vet ganske ye lyd men for det meste så vet jeg jo ikke mye om markede og hva som er best.... det jeg lurte på hvis jeg brukker 5000 kr hvor bra høytalere for jeg for penge? disse skal jeg ha på rommet.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hva slags forsterker har du? det er det viktigste. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 en dan.....tror den heter.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 en dan.....tror den heter.. NAD forsterker?? CERWIN-VEGA CLSC-10 Høyttalere Hvis du vil ha høy lyd og mye bass, egner seg mest til dunk dunk. Fine førstegangshøyttalere. DALI Blue 5005 Høyttalere Fin lyd og bra bassgjengivelse, passer utmerket til stereo på rommet eller i stua. DALI Concept 6 Høyttalere Som den forrige, har fått bra kritikker. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 DALI Blue 5005 HøyttalereFin lyd og bra bassgjengivelse, passer utmerket til stereo på rommet eller i stua. Kjøp Dali 5005LE fremfor Dali 5005. Dette er en oppgradert versjon men samme pris. Gode høyttalere til en billig penge! Ønsker selv slike. http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...ere.htm?id=5826 Men det hadde vært fint om du kunne sagt nøyaktig hvilken forsterker du har. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har Dali 6006, så jeg kan sette fingeren på at den nye serien er helt utrolig! Jeg trenger ikke sub med 6006 - det trykker mer enn godt nok 5005 burde nok holde for de fleste. 6006 om du skal ha de i stue og 8008 om du virkelig skal slå på stortromma. Men husk og kjøp forsterker deretter! Snakk med betjeningen hos HiFi Klubben, så får du hjelp til å velge høytalerene som "passer" forsterkeren din. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Har Dali 6006, så jeg kan sette fingeren på at den nye serien er helt utrolig!Jeg trenger ikke sub med 6006 - det trykker mer enn godt nok Smaken er som baken ser jeg. Jeg har testet 6006 sammen med Nad C-370 og synes bassen var ganske dårlig. Dypbass har de hvertfall ikke mye av. 6006 er en fin høyttaler med fin og musikalsk lyd i forhold til prisen,men ikke noe for en som liker mye og dyp bass. Å kalle Dali Blue serien for utrolig er å ta litt vel hardt i,men gode høyttalere er det. Mitt råd er: Skal du ha gode høyttalere i 5000 kr klassen,så kjøp brukte høyttalere. Endret 16. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 skal du ha noe som det er trykk i kjøper du cerwin vega, ellers noe bedre høyttalere med en god bass brukt høyttalere. evt PSB gode høyttalere ifølge mange tester Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har testet 6006 sammen med Nad C-370 og synes bassen var ganske dårlig. Dypbass har de hvertfall ikke mye av. Mulig er forsterkeren som gjør det. Jeg har ekstern equalizer i riggen min som jeg kan få fin og presis dypbass. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Mulig er forsterkeren som gjør det. Jeg har ekstern equalizer i riggen min som jeg kan få fin og presis dypbass. Det er ikke forsterkeren nei. Nad C-370 har bass i massevis den. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Men det hadde vært fint om du kunne sagt nøyaktig hvilken forsterker du har. hvis du skriver vilken forsterker du har(ikke bare merke) så kommer du til å få mye mer hjelp (tror jeg) BTW: mitt inleg nr 600 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 jeg tror jeg har en nad c-370, stefaren mi kjøpte den ikke så lenge siden, men jeg lurer litt hvor mye koster den nå den nad c-370? jeg likte utseende på den cerwin-vega clsc-10 fordi den har den svarte effekt vis dere skjønner så klart jeg leter etter bra lyd også, faren min har vært en musikk produsnt men jeg vil ikke spørrehan fordi han kommer med sånne sjuke 100 000 høytalere vis du skjønner... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) jeg tror jeg har en nad c-370, stefaren mi kjøpte den ikke så lenge siden, men jeg lurer litt hvor mye koster den nå den nad c-370? man får nac C-372 for 6000 på hifiklubben.... får ikke C-370 ny lenger tror jeg NAD C-372 kr 5 998,00 / stk. Endret 19. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 finnes det flere butikker som man kan kjøpe høytalere og slik? vet en om i strømmen men jeg vet ikke om dem har en nettbutikk? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) finnes det flere butikker som man kan kjøpe høytalere og slik? vet en om i strømmen men jeg vet ikke om dem har en nettbutikk? hifiklubben hifi center ljudia eltek´ dette er de jeg vet om som jeg stoler på når det gjelder lyd (+ litt anet) er mange andre også men har ikke handlet der selv bilradiospesialisten..... er vel mest bil men alikevel DPNorge har hørt mye stygt om denne butikken om at de ikke leveer men tar man sjangsen så er det sykt billig her..... Endret 19. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 finnes det flere butikker som man kan kjøpe høytalere og slik? Tar med et par seriøse butikker til: Oslo-Hi-Fi Center Norsk Audio Teknikk BM Audio Purebeat Hi-Fi Huset Se også linkene hos Hifisentralen Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 www.siba.no www.fyndborsen.se Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 fant en fin en men jeg vet ikke så mye om den: My Webpage eller denne:My Webpage hvem av dem ville dre valgt, også trenger nok en annenforsterker må jeg ikke det? kom gjerne med flere forslag Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) fant en fin en men jeg vet ikke så mye om den:My Webpage eller denne:My Webpage hvem av dem ville dre valgt, også trenger nok en annenforsterker må jeg ikke det? kom gjerne med flere forslag Du har ikke peilling på Hi-Fi skjønner jeg. Den butikken du linker til selger PA høyttalere. Du har vel ikke tenkt til å ha det på rommet ditt? Hvis det er Cerwin-Vega du vil ha,så kjøper du det fra Hi-Fi Klubben. Endret 21. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
paroa Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dj butikken er hvertfall til å stole på! Gratis frakt vist du forskudds betaler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå