Neptun_ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 [jeg skal sparkle,pusse,sparkle,pusse,sparkle,pusse,sparkle,pusse,sparkle,pusse... lakere,pusse,sparkle,pusse,sparkle,pusse,sparkle,pusse..... blir vel bra glatt og fint da vel?? Høres bra ut. Lykke til videre. :--) Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Høres bra ut. Lykke til videre. :--) takker idag kommer det kansje en uppdate... har kommet lagnt har lagt side dør og hull til psu`en.. nå holder jeg på og puser puser og pusser kabinette vegiboy^^ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kjøpe slipemaskin til 150 spenn da? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 det blir mye finere for hand:) Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) UPDATE har laget sidedør... bilder: lukket sidedør: åpnet sidedør: psu og hovedkort hull: puss,puss,sparkle,puss.......: Vegiboy ^^ Endret 15. mai 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Bare en ting jeg ikke skjønner her. Hva er vitsen med å lage en trekasse om du skal lakkere den svart ? Vitsen med å lage det i tre burde jo være å få fram finish og struktur i treverket ? Ellers så selger de vel sorte kabinett uten powersupply til noen få lapper ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er det bare meg eller er dette ett klart brudd på 3ordsregelen ? Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er det bare meg eller er dette ett klart brudd på 3ordsregelen ? og orddelingsregelen *pirke* Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Bare en ting jeg ikke skjønner her. Hva er vitsen med å lage en trekasse om du skal lakkere den svart ? Vitsen med å lage det i tre burde jo være å få fram finish og struktur i treverket ? Ellers så selger de vel sorte kabinett uten powersupply til noen få lapper ? Det er jo kjekt å ha et kabinett som du har laget selv, som ingen andre har. Se på Snekker'n sitt kabinett, det har og en jevn overflate, og det ser mye bedre ut enn noe jeg har sett i webshopper. Vegiboy: Likte den døren din! Kan bli bra hvis du fortsetter sånn. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Vitsen med å lage kabinett selv er jo at det blir personelig, uansett hvor bra det blir. Og det er ikke noe dumt ved å lage kassa i tre, Spør du meg synes jeg at det er ganske kult Edit: Må bare si at dette ser bra ut, stå på Endret 15. mai 2005 av Porsta Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Vegiboy: Likte den døren din! Kan bli bra hvis du fortsetter sånn. takker prøve lakerer kabinettet nå.. ser hvordan det blir.. må nok kjøpe mer jah Endret 17. mai 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 hei el netzor ka du sei? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Ser bra ud dette vegard... Endret 15. mai 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Ser bra ud dette vegard... takker... Lenke til kommentar
galskab Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) litt uppdate^^ bilder: her er hardiskboksen jeg skal ha : her har vi innmaten: (litt dårlig)EDIT:NYTT BILDE (BEDRE) baksiden: det var altfor nå^^ Vegiboy sketchup tegning Endret 16. mai 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Veldig fint Liker tre kabinetter Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er det røde på Sketchup tegningen vifter med rød LED? Ellers blir dette bra! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 vetkje viss eg ska ha så e det d^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå