bugsy Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg har et gainward gf4 ti4400 kort...Har ikke hatt noen problemer med kortet frem til i dag, alt har fungert fint.. (har ikke overklokket, etc) Men nå er det fullt av artifacts over hele skjermen.. og maskina henger når jeg kommer i windows.. Dette skjedde helt uten videre.. :sad: Håper iallefall jeg får det igjen på garantien, for det kortet var ikke akkurat billig.... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Litt mer hardware specs hadde vært fint. Har du prøvd skjermkortet i andre maskiner?? Kanskje det er hovedkortet som rett og slett ikke gir nok strøm til skjermkortet. Det er tilfelle hos meg men har ikke noen _mega_ problemer nå men skal kjøpe nytt snart. Lenke til kommentar
bugsy Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Kortet er prøvd på 3 forskjellige maskiner, samme feil på alle maskinene, så tviler på at feilen ligger der egentlig... Ingen synlige skader på skjermkortet eller... ser helt fint ut, bare et par mnd. gammelt også. Maskina mi er: Chieftec Dragon m/dør (340w psu) Asus A7V333 RAID AMD Athlon XP 1900+ 512MB PC27000 DDR RAM [ Denne Melding var redigert av: bugsy på 2002-07-13 16:03 ] Lenke til kommentar
Chip Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Har du prøvd å komme inn i sikkerhetsmodus? hvis ikke, må du prøve det. kommer du inn da er det driverfeil på en eller annen komponent. hvilken windows har du? Lenke til kommentar
bugsy Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Har prøvd det også, har Windows XP. Feilen er også før Windows starter, på asus kortet er det sånn logo når man booter, og da er det også fullt av artifacts på bildet :sad: Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg hadde samme problemet med akkuratt det samme kortet. Jeg sendte det tilbake og fikk beskjed og at kortet var defekt og jeg fikk et nytt. Lenke til kommentar
bugsy Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Ok :smile: Får håpe de er like medgjørelige med meg å da, får sende det inn på mandag - og håpe på det beste :smile: Hardware har det med å gå istykker på veldig dårlige tidspunkt.... *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå