henrik32 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Den kommer seg til "verifying DIM pool data" så stopper d og nån ganger kommer det "update succes" så stopper d?? HVA skal jeg gjør!!?? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Gå inn i BIOS og enable Reset - Configuration Data... Edit: Eller du kan som sagt nedenfor prøve å boote fra en CD(Du kan også velge hva du skal boote fra i BIOS)... Endret 13. mai 2005 av Hurley Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg tror den leter etter operativsystem eller noe lignende. Har du satt inn en boot-disk/cd? Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Enig med efikkan der ja.. Tror du burde sette inn et OS, før du kommer noe særlig videre Lenke til kommentar
henrik32 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 har i en WinXP installasjons CD, og en disk for driver for SATA disken min! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har du stillt inn i BIOS slik at den søker etter BOOT på cd? Lenke til kommentar
henrik32 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 oki no finn den WinXp cden og den bynne å last den opp åsså når æ ska lægg inn raid kontrolleren fra disken så kommer denne feilmeldingen opp: File txtsetup.oem caused an unexpected error (512) at line 1742 in d:\xpclient\base\setup\oemdisk.c. Dette skjer når jeg skal installere driveren til min Sata harddisk trenger seriøst hjelp no assa! :no: Lenke til kommentar
henrik32 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 går d ann å få nå hjelp eller? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Høres ut som om det er noe galt med cden min venn. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 oki no finn den WinXp cden og den bynne å last den opp åsså når æ ska lægg inn raid kontrolleren fra disken så kommer denne feilmeldingen opp: File txtsetup.oem caused an unexpected error (512) at line 1742 in d:\xpclient\base\setup\oemdisk.c. Dette skjer når jeg skal installere driveren til min Sata harddisk trenger seriøst hjelp no assa! :no: Prøv å laste ned nye drivere for raidkontrolleren din. Virker som det kan være noe galt med scriptfila (txtsetup.oem). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå