Andy_73 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Er på jakt etter en rimelig opptaker med timeshift og EPG... Har sett litt på KISS 558 og den selges nå for 3800 og har støtte for EPG. Etter hva jeg forstår må man ha norsk versjon av Windows Media Center for å få EPG til å virke der, og det kommer ikke noe før i desember/januar... 200 gig versjonen av 558 ser jo veldig bra ut. Og den har EPG, og mulighet til å programere den via nettet (kjekt hvis du er på jobben og har glemt noe), og den støtter den også serier. Og det ser enda ut til at 6-serien til Kiss lar vente på seg... Finnes det noen andre bra alternativer med timeshift/EPG? Har sett litt å div harddisk/DVD opptakere og de er dyrene, har ikke støtte for divx etc som Kiss har, og heller ikke EPG. Endret 13. mai 2005 av Andy_73 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Problemet er at det er ingen som sender EPG over kabelnettet her i landet. Derfor har jeg aldri skjønt tv'er etc. som reklamerer med at de støtter nexTView. (Som er en måte å distribuere EPG skjult i tvsignalet) Enkleste måte å få epg på ville vært hvis enheten hadde støttet xmltv. Men det er det vel ikke mange som gjør. Christian... Lenke til kommentar
Andy_73 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 . Men spilleren hentes ned EPG ifra Kiss sin EPG over internett. Du må manuelt sette opp alle kanalene, men etter det skal du får oppdatert info. (Etter hva jeg har forstått) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå