Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke gå inn på brukerkontoene

Anbefalte innlegg

Når jeg starter PCen kommer denne beskjeden, når man skal velge bruker.

"Windows kan ikke laste inn profilen fordi den kan være skadet"

Når jeg har klikket forbi den kommer denne:

"Windows kan ikke finne den lokale profilen, og logger deg inn på en midlertidig konto. All info vil gå tapt når du logger ut" (ikke helt ordrett, men det er noe i den duren)

Noen som har noen anelse om hva som fororsaker denne feilen? Jeg har lenge tenkt på å kjøpe ny maskin, men det er kjipt å ikke ha en velfungerende maskin, i mellomtiden

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"All info vil gå tapt når du logger ut"

:S

Så, det vil ikke fungere.....!

Alle endringer på loggen din ja.

Men du kan laste ned boot-disketter og komme inn på harddisken din med DOS. Redd alt som er viktig. Og så kan du formatére og legge inn windows på nytt.

Lenke til kommentar
har prøvd å reinstalere Win, men det funker ikke :S

Tror dere det vil hjelpe å skaffe en ny harddisk?

Kom dette problemet etter en install, eller av seg selv etter en stund?

Synes det er rart at det ikke virker så bra etter reinstall. Hva slags disk har du? Du kan jo laste ned et disk-saver-tool som kanskje kan finne ødelagte sektorer, og eventuelt legge dem på en egen partisjon, så du kan prøve å installere win enda en gang.

Lenke til kommentar

Dataen klarer ikke å lagre noe infomasjon. Tror heller ikke den klarer å slette noe heller. Jeg mistet alt som lå på skrivebordet, men ellers ligger alt på sin rette plass. Hver gang jeg logger på så informerer start menyen om at nye programmer er instalert, selv om disse programmene ble instalert for flere måneder siden. Jeg har en MAXTOR 6L040J2 (40gb).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...