Frohman Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei, Her sitter jeg nok en gang å lager en drit tråd om et ikke så alt for kjent band. Men jeg spør; Liker du Papa Roach, hva er best og hva er verst, tråden er åpen for både ris og ros. For min del var "Getting Away With Murder", "Done with You" og "Scars" utrolige låter. -Larz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har ikke hørt my, men Getting Away With Murder har jeg hørt. Synes det er greit. Liker det meste av musikk da så... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg liker dette bandet veldig godt. Yndlingssangen min er Broken Home. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg liker dette bandet veldig godt. Yndlingssangen min er Broken Home. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hadde en liten Papa Roach-periode i åttende og niende klasse. Men, nå for tiden synes jeg det rett og slett blir for kjedelig/platt. Platen "Infest" er faktisk ikke så aller verst, om man liker den slags musikk. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Høyrer på dei, men ikkje så veldig mykje. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hadde en liten Papa Roach-periode i åttende og niende klasse. Men, nå for tiden synes jeg det rett og slett blir for kjedelig/platt. Platen "Infest" er faktisk ikke så aller verst, om man liker den slags musikk. samme her lei av dem nå, og hører ikke på sjangeren i det hele tatt lenger Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan ikke si jeg liker dem nei Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Er de ikke de som har den koselige sangen "She fucking hates me?" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hadde en liten Papa Roach-periode i åttende og niende klasse. Men, nå for tiden synes jeg det rett og slett blir for kjedelig/platt. Heh, akkurat samme opplegg her. Har faktisk lovehatetragedy i hylla. Helt grei plate, men hører aldri på det nå lenger. TLZ: Nei. Puddle of Mudd er vel bandet du tenker på antar jeg. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hørte mye på "Infest" en gang i tida, når den var ny. Hører ikke stort på den nå lenger, gitt. "Last Resort" er ikke gæli da. Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Uææææææ si meg er det nødvendig med slike tråder. Liker du, liker dere, liker spekkesilld og salt. Om man liker en låt så ok, trenger man å ha noen bekreftelse? Endret 14. mai 2005 av ilstang Lenke til kommentar
Endre Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Uææææææ si meg er det nødvendig med slike tråder. Liker du, liker dere, liker spekkesilld og salt. Om man liker en låt så ok, trenger man å ha noen bekreftelse? Tråden er vel ment for diskusjon om bandet, lizzm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Last Resort var den tøffeste sangen på ungdomsskolen, og platen var kul. Ikke noe jeg hører på nå, men da jeg likte sånn musikk var det bra. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Eneste låta av Papa Roach jeg har hørt er "Last Resort"!! Den blir spilt bl.a. i filmen "Pay it forward"... Det er den låta som Trevor setter på fullt når faren og morra krangler! Er ikke fan! Endret 14. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei, Her sitter jeg nok en gang å lager en drit tråd om et ikke så alt for kjent band. Men jeg spør; Liker du Papa Roach, hva er best og hva er verst, tråden er åpen for både ris og ros. For min del var "Getting Away With Murder", "Done with You" og "Scars" utrolige låter. -Larz liker dem sånn passe, last resort er ganske bra. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Har bare hørt en sang; Getting Away With Murder. Greit nok, men det er band jeg liker bedre. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 har hørt på Papa Roach noen år nå ja Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Tok ut innlegget som ikkje hørte heime her og dei påfølgande innlegga det førte med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå