Gå til innhold

99-Nights ser helt utrolig ut (X360)


Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy dæven, hvis det der er ingame grafikk......... Så jo nesten fetere ut enn lotr battlescenene jo, Men jeg har mine tvil. Tror det ikke før jeg ser det på min egen tv

Og hvis man ikke har HDTV, noe 99% av Norge ikke har, så vil det ihvertfall ikke se så bra ut. Litt dumt at man blir nesten avhengig av HDTV neste generasjon, men er vel ingen vei utenom.

hehe jeg får HDTV i juni.....YES :!: jeg står på PS3 side men ikke på Xbox hvorfor fordi at Xbox360 imponerte meg lite....og hvis Nintendo Revolution skal hvise meg en revolusjon i spill, da blir jeg veldig imponert av den... :roll: ehhh

Hva var det som ikke imponerte deg med X360 da?

Lenke til kommentar
På dette stadium er det vel ingen som kan bevise kva konsoll som kjem til å være "best", personlig trur eg det blir ganske likt.

Er enig der, men PS3 kommer til å være overlegen med cell prossesoren :love:

 

Var virkelig noe i filmen ingame :dribble::dribble:

Endret av zokra
Lenke til kommentar
På dette stadium er det vel ingen som kan bevise kva konsoll som kjem til å være "best", personlig trur eg det blir ganske likt.

Er enig der, men PS3 kommer til å være overlegen med cell prossesoren :love:

 

Var virkelig noe i filmen ingame :dribble::dribble:

blir så opgitt over folk som deg. Hvordan i helvete kan du vite hva som kommer til å være "best", og da er det snakk om grafikkmessig ytelse. Grafikkhore er du vel ikke eller?

 

Hva med å vente til begge konsollene faktisk KOMMER UT PÅ MARKEDET, gjerne med 5-10 spill, og SÅ sammenlikne dem grafikkmessig, og så gameplaymessig. Hvis en i det hele tatt MÅ sammenlikne, som jeg ser at du gjør.

 

Eller er det slik at du kan se i framtiden og vet allerede hvilken av konsollene kommer til å ha best grafikk? ( noe jeg gir fullstendig faen i , siden begge kommer til å være sykt råe )

Lenke til kommentar
På dette stadium er det vel ingen som kan bevise kva konsoll som kjem til å være "best", personlig trur eg det blir ganske likt.

Er enig der, men PS3 kommer til å være overlegen med cell prossesoren :love:

 

Var virkelig noe i filmen ingame :dribble::dribble:

blir så opgitt over folk som deg. Hvordan i helvete kan du vite hva som kommer til å være "best", og da er det snakk om grafikkmessig ytelse. Grafikkhore er du vel ikke eller?

 

Hva med å vente til begge konsollene faktisk KOMMER UT PÅ MARKEDET, gjerne med 5-10 spill, og SÅ sammenlikne dem grafikkmessig, og så gameplaymessig. Hvis en i det hele tatt MÅ sammenlikne, som jeg ser at du gjør.

 

Eller er det slik at du kan se i framtiden og vet allerede hvilken av konsollene kommer til å ha best grafikk? ( noe jeg gir fullstendig faen i , siden begge kommer til å være sykt råe )

Eneste jeg sier er at PS3 kommer til å ha en overegen CPU, har ikke nevnt noe grafiskytelse...

Lenke til kommentar
PS3 kommer ikke til og overgå X360's grafikk! Face it!

PS3 bedere grafikk? No way Josè!

hvorfor sier du det? etter ryktene skal PS3 vere dobbelt så kraftig som xbox 360 :tease: PS: er ikke noe xbox eller ps fan...men har en nål med sony :cool:

Lenke til kommentar
PS3 kommer ikke til og overgå X360's grafikk! Face it!

PS3 bedere grafikk? No way Josè!

hvorfor sier du det? etter ryktene skal PS3 vere dobbelt så kraftig som xbox 360 :tease: PS: er ikke noe xbox eller ps fan...men har en nål med sony :cool:

Tror du overdriver ''litt'' jeg... ;)

Lenke til kommentar
PS3 kommer ikke til og overgå X360's grafikk! Face it!

PS3 bedere grafikk? No way Josè!

hvorfor sier du det? etter ryktene skal PS3 vere dobbelt så kraftig som xbox 360 :tease: PS: er ikke noe xbox eller ps fan...men har en nål med sony :cool:

Tror du overdriver ''litt'' jeg... ;)

Skal en maskin vere dobbel så bra som xbox 360 så snakker vi rå maskinkraft her, for det xbox 360 leverer her er bare sinnsykt. Og selv om PS3 har cell prosessoren, så vil ikkje den i seg sjøl vere nok til å gruse boksen. Bør ha en heftig grafikk brikke og minne styr også! No er det mat!

Lenke til kommentar
Og det er vel heller ikkje mulig å rangere konsollane basert på hardware specs. PS2 har ein 733 (elns) MHz CPU.

Feil, den er på rundt 300mhz :thumbup:

Hehe...jaja, beviser poenget mitt enda betre da ;)

Nettop, ohg PS2 er den desidert beste konsollen angående popularitet, men så hadde den jo en god ahead start forran GC og xbox.

 

Eg har rett og slett ikkje ord for kor mye eg gleder meg til fremvisning av PS3 og Revolution, dette blir galskap :dribble: Og eg håper Nintendo drar frem den magiske kaninen fra hatten sin og slår den så hardt i bordet at verden skjelver :cool:

Lenke til kommentar
På dette stadium er det vel ingen som kan bevise kva konsoll som kjem til å være "best", personlig trur eg det blir ganske likt.

Er enig der, men PS3 kommer til å være overlegen med cell prossesoren :love:

 

Var virkelig noe i filmen ingame :dribble::dribble:

blir så opgitt over folk som deg. Hvordan i helvete kan du vite hva som kommer til å være "best", og da er det snakk om grafikkmessig ytelse. Grafikkhore er du vel ikke eller?

 

Hva med å vente til begge konsollene faktisk KOMMER UT PÅ MARKEDET, gjerne med 5-10 spill, og SÅ sammenlikne dem grafikkmessig, og så gameplaymessig. Hvis en i det hele tatt MÅ sammenlikne, som jeg ser at du gjør.

 

Eller er det slik at du kan se i framtiden og vet allerede hvilken av konsollene kommer til å ha best grafikk? ( noe jeg gir fullstendig faen i , siden begge kommer til å være sykt råe )

Eneste jeg sier er at PS3 kommer til å ha en overegen CPU, har ikke nevnt noe grafiskytelse...

aha. Ok. lol.

 

Så hva i følge deg resulterer en raskere cpu i? Kortere loadingtider? ^^ Alle maskinspecs i en konsoll har kun EN mening, gi en best mulig grafisk opplvelse. In a nutshell.

Lenke til kommentar

1. Det er sant det folk her sier at ingen vet hva som bli best, da disse maskinene ikke er testet mot hverandre.

 

2. Desverre kommer folk likevel til å diskutere og krangle om hvilken som faktisk ER best uannsett hvor tåpelig dette er.. Desverre kan resten av verden ikke gjøre annet enn å riste på hodet over disse bedreviterne. Ja, de som inne i sitt lille hode klarer å teste disse konsollene mot hverandre og benchmarke ytelsen og måle hvilken som er den beste leeeenge før lanseringsdatoen for markedet er satt! :roll: (jeg har sett det før og det kommer til å fortsette.. help me God!)

 

3. Dette kan meget godt være in-game grafikk! Skjønner ikke hvorfor dere ikke tror det. Det er da ikkes å ekstremt mye bedre

enn dagens grafikk. Jeg har sett større hopp i grafikk på spill i mitt liv. Husker f.eks da 3d-kortene først kom på markedet. DET var overgang det..

Lenke til kommentar

Ut ifra denne spalten fra www.itavisen.no så skal PS3 kanskje være hele 3 ganger så rask som xbox 360.

Er litt å tenke på.

 

Link:

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306077

 

Det har kanskje ikke noe å si nå så tidlig i ogmed at spill produsentene ikke helt hvet hva konsollene kan klare..

Men stemmer dette så vil PS3 være bedre i det lange løp.

 

PS: jeg er verken xbox-fan eller Sony PS-fan.

Har begge konsollene.

Lenke til kommentar

Med tanke på at dagens xbox har en mellomting av Celeron og PentiumIII prosessor på 733 MHz, 64 MB RAM og en variant av Geforce3 skjermkort, og klarer å få fram ganske heftig grafikk (Halo2, Pandora Tomorrow, osv) forundrer det meg ikke om en xbox 360 med 3*3,2GHz PowerPC, 512 MB GDDR3, egen vektorenhet, osv kan levere det vi så i realtime.

 

Cell prosessoren skal være hefitge saker, men er ikke 3*3,2 GHz PowerPC også det? ATI har vel ennå ikke lansert skjermkortet som skal sitte i, R520?. Hva Nintendo kommer med i Revolution er heller ikke godt å si, men at det er mye heftig i møte er ganske sikkert.

 

Får bare håpe at de klarer å utvikle gode spill istedenfor grafikkskit som er interessant første halvtimen, er dessverre nok av det allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...