Gå til innhold

Hvilket X850XT PE kort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alle bruker jo brikken fra ATI

alle er på samme ytelse

men vis du ser litt på det er dem med bedre design/kjøleløstning/PRIS!

Vel, tja noe av det er jo sant, men alle kortene klokker ikke like bra, det skal være sikkert å vist. Allså kortene er jo like på nesten alle måter, men både sapphire å HiS er en bedre klokker en Club3D.. fks..

Det er jo da mange måter å si dette på da, men etter som jeg har sett så er vertfall det Sapphire korte veldig bra, og det har det alltid vert å.

Også til MR "Migir"

hva mente du med

vent
???
Lenke til kommentar
vent

så du mener at jeg skal vente på R520 da???

Det korte kommer ikke får 3-4kvartal da... mest sannsynelig :)

7800GTX er jo et kort som kommer før om ikke så lenge, så det kan jo være en mulighet, men jeg har sikkert solgt det korte jeg hadde fra før av da :p

Lenke til kommentar
så du mener at jeg skal vente på R520 da???

Det korte kommer ikke får 3-4kvartal da... mest sannsynelig :)

7800GTX er jo et kort som kommer før om ikke så lenge, så det kan jo være en mulighet, men jeg har sikkert solgt det korte jeg hadde fra før av da :p

Det ser ut som at både G70 og R520 vil bli annonsert under Computex messa.

MARKHAM, Ontario & TAIPEI, Taiwan--(BUSINESS WIRE)--May 26, 2005-- ATI Technologies Inc. (TSX:ATY)(NASDAQ:ATYT) solidifies its PC video and display leadership with the first public demonstration of high-definition H.264 video playback with hardware acceleration on the PC platform. H.264 is the video compression standard that will be used in the next generation high-definition video players such as Blu-ray and HD-DVD. The ATI H.264 video demonstration with ATI's next generation Radeon® technology will occur during Computex Taipei 2005 at the Grand Hyatt Hotel.

H.264 is a new video compression standard that's designed to have two to three times the compression efficiency of current schemes such as MPEG-2, while simultaneously improving overall image quality. This increased compression efficiency is highly computationally demanding, therefore graphics hardware assistance is crucial for real-time decoding of high bit-rate video. Working with industry leaders including CyberLink Corp., ATI's Radeon graphics acceleration technology meets the high-definition and computational demands of H.264.

"Consumers are clamoring for the amazing visual quality that Blu-ray and HD-DVD will bring to PCs," said Rick Bergman, Senior Vice President, PC Business Unit, ATI Technologies. "ATI is transforming the PC video landscape by leading the industry adoption of Blu-ray and HD DVD on the PC. This new innovation builds upon ATI's unrivaled video and display technologies."

The ATI demonstration at Computex features H.264 playback with Radeon technology and a CyberLink video player application. In addition to hardware acceleration of H.264, the Radeon processor is performing next generation video processing and showing off advanced display capabilities.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...