Gå til innhold

Hvilket X850XT PE kort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ligger flere kort i demovarene til komplett.. dog ingen x850xt PE..

men flere x850xt

Sapphire Radeon X850XT 256MB GDDR3 PCI-Express, DVI-I,Tv-Out -Demo1

Vår pris: kr 3.495,-

PowerColor Radeon X850XT 256MB GDDR3 PCI-Express, Tv-Out/DVI, -Demo

Vår pris: kr 3.495,-

MSI Radeon X850XT 256MB GDDR3 PCI-Express, RX850XT-TD256E -Demo1

Vår pris: kr 3.445,-

mvh Espen

Vel, vil gjerne ha med VivO og dobbel dvi da, så bare det er sakt :)

Men, tanken er god :cool:

vel letter etter flere asus kort, da..hittil har jeg funnet 2 butikker som har det, å det er Pcutstyr.no og psdata... psdata her det billigste.. ;)

Lenke til kommentar

hmm, vurderer å kjøpe et POV 6800ULTRA pci-e for 3595kr.... pga vente tiden på X850XT PE korte.....

Er det noe lurt valg..?

Ytelsen på korte kan du sammenligne med et X850XT kort da.

Men er litt usikker anngående støy, for hadde POV 6800GT før å det bråkte mye.

også anngående plass i shuttle vis jeg skal ha 6800U+NV5 silencer.

Noen som har noen synspunkter på dette? :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe...

Ja Pov kortet er satt ned ekstremt mye...

Vurderer et slik selv pga samme grunn som deg...

Og jeg lurer på hvor mye det bråker i 2D... i 3D så er man opptatt av andre ting enn støyen :p

Edit:

På hjemmesiden til Pov så står det at 6800U kjører standard på 425 Mhz. Er det bare netshop som har feil info om produktet?

Endret av Makky
Lenke til kommentar
Hehe...

Ja Pov kortet er satt ned ekstremt mye...

Vurderer et slik selv pga samme grunn som deg...

Og jeg lurer på hvor mye det bråker i 2D... i 3D så er man opptatt av andre ting enn støyen :p

Edit:

På hjemmesiden til Pov så står det at 6800U kjører standard på 425 Mhz. Er det bare netshop som har feil info om produktet?

netshop, kjører sikkert etter refranse standaren på hastighet da, men det er sant at det er 425/1100 :)

POVV 6800GT i shuttle Sn95g5 som jeg hadde før var ikke akkurat stille for å si det sånn :)

HiS X850XT (vivo) som jeg hadde før(alleså det korte det var feil på) var über stille å det var en stor lettels forhold til det jeg hadde før :)

kjørte det inni et SN25P

Lenke til kommentar

Hadde det vært opp til meg hadde jeg kjøpt en av demo korta på komplett, vivo er vell ikke verdt 1000kr for deg? husk at G70 og Xaveon kommer i løpet av sommeren, kjøper du et kort demo nå kan jo du selge det for tilnærmet samme pris som du kjøpte det for og senere kjøpe Xaveon. (antar at du vill ha det, du slår meg som typen som vill ha det beste, og gjerne fra ati :) )

Lenke til kommentar
Hadde det vært opp til meg hadde jeg kjøpt en av demo korta på komplett, vivo er vell ikke verdt 1000kr for deg? husk at G70 og Xaveon kommer i løpet av sommeren, kjøper du et kort demo nå kan jo du selge det for tilnærmet samme pris som du kjøpte det for og senere kjøpe Xaveon. (antar at du vill ha det, du slår meg som typen som vill ha det beste, og gjerne fra ati :) )

selger korte til den tid uannsett :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mitt første kort fra Club3D i form av et x800xtpe-kort, og ble veldig fornøyd. Billigste XT-PE-kortet som var å grave frem atm, kom i en helt grei eske med kortet, en driver cd, spill og to kabler. Helt kurrant retailløsning, men veldig spartansk iforhold til hva man betaler for et slikt produkt. Syns egentlig at når man først er villig til å punge ut med 4k så fortjener man en king-size deluxe bundle, så tror ikke jeg kjøper fra Clud3d neste gang.

Lenke til kommentar
Kjøp sapphire :thumbup:

ja, blir nok det eller HIS..men nå nærmer tiden seg kjapt her....

Etter som det er det er den 25 i mårra så kommer kansje det HiS korte inn, bør jeg ta det eller Sapphire korte?

Sapphire korte er jo da blått da..litt kulere å :p

Må snart bestemme meg å da :)

Noen som har noe å si på dette?

Lenke til kommentar
Kjøp sapphire :thumbup:

ja, blir nok det eller HIS..men nå nærmer tiden seg kjapt her....

Etter som det er det er den 25 i mårra så kommer kansje det HiS korte inn, bør jeg ta det eller Sapphire korte?

Sapphire korte er jo da blått da..litt kulere å :p

Må snart bestemme meg å da :)

Noen som har noe å si på dette?

Ville ha godt for sapphire kortet for det skulle vist klokke bedre :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...