Gå til innhold

Forelska i kassedama på Lefdal, tips?

salah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo stor forskjell da gutta...

Man er liksom ikke sammen med en i 1 klasse på barneskolen da man går i 10ende på ungdomskolen..

Men hvis begge er over f.eks 30, da er alt lov! :p

Er bare ekkelt og være sammen med ei som er over 60 da du er ung selv!: P

Lenke til kommentar
AnAnAs, hva nebber du for?

Nebber ikke, bare ser det fra jenta sin side.

Ehm..

La nå gutten prøve seg; så får han det ut av verden..

Er da verre med f.eks. en 28-åring sammen med en 16-17 år gammel jente. Da er han enten desp, stygg eller så er jenta stygg.. No offence..

Lenke til kommentar
Er da verre med f.eks. en 28-åring sammen med en 16-17 år gammel jente. Da er han enten desp, stygg eller så er jenta stygg.. No offence..

Og det har du bestemt eller?

Jeg kjenner ei som er mye eldre enn han hun er sammen med.

Jeg kjenner ei som er sammen med en som er mye eldre enn seg.

Ingen av de er stygge.

Lenke til kommentar

Ikke spam elelr mas mer, klikk på han klikk så p åvis alle innlegg og da ser dere at han ikke har postet etter han skulle dit.. Så la tråden ligge og ikke spam mer, han deler sikkert svaret med oss så snart han kommer om han vil og han har ikkenoe krav på å dele dette med andre om han ikke vil. og det skjønner jeg jævla godt når jeg leser alle fordommsfulle piss innleggene postet her. Så for at tråden ikke stenges så slutt å spam og spør om det samme

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan gå bra jeg,

når jeg var 16 var jeg sammen med ei på 23 så det bør gå greit. vi var sammen ca 2 år :D GØY!!

var altid like morro å se øynene til folk når jeg stompet inn i billen og kysset henne. hehe

jaja.. håper han får positiv respons vertfall

Lenke til kommentar
Jeg tror det kan gå bra jeg,

når jeg var 16 var jeg sammen med ei på 23 så det bør gå greit. vi var sammen ca 2 år :D GØY!!

var altid like morro å se øynene til folk når jeg stompet inn i billen og kysset henne. hehe

jaja.. håper han får positiv respons vertfall

sykt. enda større aldersforskjell da :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...