Mattlakk Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er jo stor forskjell da gutta... Man er liksom ikke sammen med en i 1 klasse på barneskolen da man går i 10ende på ungdomskolen.. Men hvis begge er over f.eks 30, da er alt lov! Er bare ekkelt og være sammen med ei som er over 60 da du er ung selv!: P Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 AnAnAs, hva nebber du for? Nebber ikke, bare ser det fra jenta sin side. Ehm.. La nå gutten prøve seg; så får han det ut av verden.. Er da verre med f.eks. en 28-åring sammen med en 16-17 år gammel jente. Da er han enten desp, stygg eller så er jenta stygg.. No offence.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er da verre med f.eks. en 28-åring sammen med en 16-17 år gammel jente. Da er han enten desp, stygg eller så er jenta stygg.. No offence.. Og det har du bestemt eller? Jeg kjenner ei som er mye eldre enn han hun er sammen med. Jeg kjenner ei som er sammen med en som er mye eldre enn seg. Ingen av de er stygge. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ikke vær så dau da pavlion. et annet sjekketriks du kan bruke er jo selvfølgelig og lene seg sakte over kassa og si: "Æ kan bake" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvorfor holder dere liv i denne tråden? Fyren har tydeligvis ingen interesse av å lese mer i den uansett. Det er gått 9 sider med tullesvar siden han sist skrev noe her. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 tyder bare på en nedtur for stakkersen Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Stusselig å opprette en slik tråd når han ikke følger den opp Vi venter på svar gutt! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Alle som maser om svar, han poster sikkert når han kommer på nett. Ingen som er plikta til å sitte foran pc hver dag.. Jeg sjekket og han har ikke vært inne før i dag tidelig.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 alle er da pliktet til og sitte foran pcen hver dag Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jepp, en gang HW-forumbruker, alltid HW-forumbruker. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Leste et annet sted at han har fått seg en ny kjæreste (og det var ikke henne på leifdal hvis jeg husker rett). Lenke til kommentar
espinos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Leste et annet sted at han har fått seg en ny kjæreste (og det var ikke henne på leifdal hvis jeg husker rett). hvor? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Leste et annet sted at han har fått seg en ny kjæreste (og det var ikke henne på leifdal hvis jeg husker rett). hvor? Husker ikke helt... Se innleggene hans (i profilen). Kanskje du finner det... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 problemet blir kanskje at hun er det motsatte av trang så du ikke får til noe som helst :s Lenke til kommentar
ostov Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hellløø? Har du snakka med dama? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ikke spam elelr mas mer, klikk på han klikk så p åvis alle innlegg og da ser dere at han ikke har postet etter han skulle dit.. Så la tråden ligge og ikke spam mer, han deler sikkert svaret med oss så snart han kommer om han vil og han har ikkenoe krav på å dele dette med andre om han ikke vil. og det skjønner jeg jævla godt når jeg leser alle fordommsfulle piss innleggene postet her. Så for at tråden ikke stenges så slutt å spam og spør om det samme Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror det kan gå bra jeg, når jeg var 16 var jeg sammen med ei på 23 så det bør gå greit. vi var sammen ca 2 år GØY!! var altid like morro å se øynene til folk når jeg stompet inn i billen og kysset henne. hehe jaja.. håper han får positiv respons vertfall Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg tror det kan gå bra jeg,når jeg var 16 var jeg sammen med ei på 23 så det bør gå greit. vi var sammen ca 2 år GØY!! var altid like morro å se øynene til folk når jeg stompet inn i billen og kysset henne. hehe jaja.. håper han får positiv respons vertfall sykt. enda større aldersforskjell da Lenke til kommentar
espinos Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 er det ingen som vet hvordan d gikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg