Knofle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 sss.... han planlegger såntno da.... Vandre litt rundt i butikken, så det ikke er noen vitner. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dude, drit i sjekketriks og alt annet stash - bare spør hva hun heter og spør om du kan få tlf.nummeret hennes.. Det tar deg cirka 1 minutt med mot, og får du et nei så har du hvertfall prøvd.. du behøver jo aldri se henne mer hvis du synes det er for jævlig å bli avvist. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 riktig som Danko Sier, Kan jo umulig bli værre? Eneste er at du blir flau hver gang du handler:P men det er jo bare gøy.. heh:) Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) hehe... Det måtte jo være deg, pavlion Neida... men... hm... et triks? Vet ikke.. Du finner på noe vettu EDIT: Hva skjedde? Endret 16. mai 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Artig topic Digg hvis hun sier "nei". Da kan du aldri gå inn i samme Lefdal-butikk igjen. Det vil isåfall bli en pinlig affære. EDIT: Tips som jeg prøvde på en flyplass en gang: Skrev nummeret mitt ned på en liten lapp. Gikk bort til jenta, ga henne nummeret, og gikk. Uten et eneste ord. Try it. Endret 16. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skrev nummeret mitt ned på en liten lapp. Gikk bort til jenta, ga henne nummeret, og gikk. Uten et eneste ord. Hva skjedde da? Hørte du noe fra henne? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Digg hvis hun sier "nei". Da kan du aldri gå inn i samme Lefdal-butikk igjen. Det vil isåfall bli en pinlig affære. Sliter selv med å handle i en butikk i nærheten, håper allitd at ei hvis ikke er der.... alltid like pinlig. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skrev nummeret mitt ned på en liten lapp. Gikk bort til jenta, ga henne nummeret, og gikk. Uten et eneste ord. Hva skjedde da? Hørte du noe fra henne? Jepp, det viste seg at hun bodde i Ålesund, så nei, det ble ikke noe på meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hehe, flyplass er nok ikke den mest strategiske plassen og sjekke opp noen på nei! havnet iflørt med ei dame som jobbet på en flyplass engang, men ettersom det var i melbourne og jeg var på flytting hjem til norge så var vel det et ganske dødt løp i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ikke for å være frekk eller noe, men det er sjelden at en jente på atten år vil ha noe med noen på femten å gjøre. En kassedame smiler til så og si alle..det gjør hvert fall jeg. Jeg synes mange gutter i rundt 15-årsalderen som kommer i kassen min er kjempesøte, og da smiler jeg til dem. Men jeg tenker ikke på dem som noe mer enn...femten, egentlig. Og en kassedame får mange nr i løpet av en uke. Du burde tenke ut noe genialt hvis det i det hele tatt skal komme noen vei. EDIT: Så nettopp at hun var 21 år. Sorry mac, men jeg tror du bør glemme det før du driter deg ut. Endret 16. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ikke for å være frekk eller noe, men det er sjelden at en jente på atten år vil ha noe med noen på femten å gjøre. En kassedame smiler til så og si alle..det gjør hvert fall jeg. Jeg synes mange gutter i rundt 15-årsalderen som kommer i kassen min er kjempesøte, og da smiler jeg til dem. Men jeg tenker ikke på dem som noe mer enn...femten, egentlig. Og en kassedame får mange nr i løpet av en uke. Du burde tenke ut noe genialt hvis det i det hele tatt skal komme noen vei. EDIT: Så nettopp at hun var 21 år. Sorry mac, men jeg tror du bør glemme det før du driter deg ut. Ord! Helt seriøst, du kommer til å angre. Men, for all del, jeg er keen på litt mer artig lesning, helst i form av svaret hun gir deg når du spør henne. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Stor respekt til Pavlion viss han får napp hos hu Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har sterke tvil. Ikke for å være stygg ellernoe, men en 15-åring for en 21-åring, går som en "drittunge"... Men, prøv da vel Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har sterke tvil. Ikke for å være stygg ellernoe, men en 15-åring for en 21-åring, går som en "drittunge"... Men, prøv da vel med mindre det er andre veien aldersforskjellen går, da går 15åringen mer som "ferskvare" Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ein i klassen min helte på med ei som var 4 år eldre enn han, så me kan aldri sei aldri. Sjølv hadde eg ikkje gått for ein gutt som var 6 år yngre enn meg.. ikkje det at det er samme sak, då hadde han jo vert 11 år Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 EDIT: Så nettopp at hun var 21 år. Sorry mac, men jeg tror du bør glemme det før du driter deg ut. Nesj! Fyr løs. All in. Bånn gass. Ofre alt. Ingen hemninger. Osv. You go (girl?)! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 EDIT: Så nettopp at hun var 21 år. Sorry mac, men jeg tror du bør glemme det før du driter deg ut. Isj, må nå ihvertfall prøve! Man kan ikke vite noe før man har prøvd... og hvis han driter seg ut, SO FUCKING WHAT!? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) ontopic: stå på! hvis du prøver en av disse tingene som er skrevet her, du finner den tingen som passer deg best og prøver den. som sagt tidligere her, ingenting å tape! Endret 17. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg