b0berg Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvis den jenta sier ja til han, må jeg nesten ta en prat med henne Hva er vitsen? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvis den jenta sier ja til han, må jeg nesten ta en prat med henne Hva er vitsen? Hvor gammel er du? det er vel mest en spøk da, men Stine er 23 utifra det jeg ser i profilen hennes, nesten like gammel som meg tjoho! godt med litt gamlinger her på forumet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Han må tåle litt pes da når han frivillig legger ut privatlivet sitt på denne måten. han selv som gjorde dette til en offentlig sak. Det må han nok. Men det er ikke sikkert at moderator synes at resten av forumet må overvære det. Det kan hende at denne går mot slutten hvis det bare blir tullekommentarer. Geir Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hoho, her er det STORE skjekketrikset du kan bruke. Telefonen din er "ødelagt", og du viser henne den og sier det er noe galt med den, men det store trikset er at som bakgrunn på telefonen har du ett bilde av deg i bar overkropp som flexer muskler\spaghetti. Hun vil såklart smelte av det fantastikse synet og antageligvis nappe tak i deg og ta deg hardt bak disken. Tykke lill. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er jo lov å drømme... Bare lat som du er sjenert, noe du sikkert er.. også bare spør du, "Har du kanskje lyst til å finne på noe en dag?" er ikke no bedre mulighet! Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det må han nok. Men det er ikke sikkert at moderator synes at resten av forumet må overvære det. Det kan hende at denne går mot slutten hvis det bare blir tullekommentarer. Geir ja det er jo sant. men synes nesten man må klare holde denne åpen til vi får vite resultatet hvedrtfall! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ja det er jo sant. men synes nesten man må klare holde denne åpen til vi får vite resultatet hvedrtfall! Det blir opp til dere... Geir Lenke til kommentar
M-J Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jaja. bare og ønske lykke til det . gleder meg til resultatet.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jaja. bare og ønske lykke til det . gleder meg til resultatet.. Jeg gleder meg virkelig til resultate ja. Lykke til! Og husk og få en kompis til og filme det hele (sånn at dere kan se på det når dere er 70 og 76år gammle ) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 husk og bare vær deg selv, ikke stress for mye og virk usikkert. det blir det bare tull utav. så hold deg rolig og se hva som skjer. lykke til Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Å, hadde vært så utrolig fett om du kunne filme det og lagt det ut her! Men, seff! det er privat liv vi snakker om! men sikkert flere som vil se.. heh:P Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Jaja....stå på..... Nå får vi se den 18.mai hvordan d gikk da Edit: Heldige deg hvis det går Endret 15. mai 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Vil gi deg et litte puff i ryggen og si lykke til Her må vi jo ikke ta sorgene på froskudd. Jeg er sammen med ei jente som er like gammel som meg og mange som mener at de fleste jenter går etter eldre men ikke altid sant og kan jo hende noen går etter mindre også.. og du kan jo være en kjekk kar da Så stå på! Og vær deg selv! Lykke til Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Aldersforskjell er ikke noe problem. Jeg "har kjennskap til" en person som er 36, og er sammen med ei på 19 1/2. Det virker seriøst, og de har ikke mye feider og krangler heller. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Aldersforskjell er ikke noe problem. Jeg "har kjennskap til" en person som er 36, og er sammen med ei på 19 1/2. Det virker seriøst, og de har ikke mye feider og krangler heller. ja det finnes fler av de... kjenner et par der dama er 19 å han 30/31 å de er gift allerede... men back to the case...håper virkelig at dette går å at du ikke driter deg fullstendig ut... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva er det værste som kan skje da? At hun sier nei? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Aldersforskjell er ikke noe problem. Jeg "har kjennskap til" en person som er 36, og er sammen med ei på 19 1/2. Det virker seriøst, og de har ikke mye feider og krangler heller. ja det finnes fler av de... kjenner et par der dama er 19 å han 30/31 å de er gift allerede... men back to the case...håper virkelig at dette går å at du ikke driter deg fullstendig ut... Men dette er tilfeller der HAN er eldre enn HENNE. Det skjer jo hele tida, men kan ikke si jeg har vært vitne til situasjoner der HUN er eldre enn HAN, spes når hun er gammal nok til å kjøpe sprit og han ikke er myndig engang... Men nok de-moralisering, du klarer det gutten min!!! Få noen til å filme det og legge det ut på web plz Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva er det værste som kan skje da?At hun sier nei? At noen i køen bak deg kjenner deg og sprer ryktene rundt på hele skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg