salah Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Det tør jeg ikke. Trenger tid på å forbrede meg. Men da bruker jeg de sjekketriksa jeg har lært her, får se hvordan det går Lenke til kommentar
espinos Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hvordan gikk det foresten med du å dama i kassen? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er det ikke det han skal forberede seg til da? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jepp jepp, det nytter ikke å vente. Stå på så går det nok greit. Utrolig bra post forresten! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Men jeg har jo prata litt med hu da. To eller tre ord var det jeg sa ^^ De tre ordene var: "Er du singel?" Eller hvilken andre måter fant du ut at hun er det? Lenke til kommentar
salah Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Søstra mi pleier å snakke med den jenta av og til. De har møttes noen ganger og prata sammen. Derfor sa søstra mi at eksen hennes slo opp for 3 eller 4 måneder siden. (best for han ) Nei de tre orda var ikke "er du singel?" Det var noe annet, husker ikke helt Lenke til kommentar
nord Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 du må ikke virke for desperat, du kan fort skremme jenta.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Søstra mi pleier å snakke med den jenta av og til. De har møttes noen ganger og prata sammen. Derfor sa søstra mi at eksen hennes slo opp for 3 eller 4 måneder siden. (best for han ) Nei de tre orda var ikke "er du singel?" Det var noe annet, husker ikke helt Siden han slo opp for 3-4 måneder siden betyr ikke det at hun er singel nå. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg ryddet litt opp her, så da forsvant noen poster som ikke var så veldig on topic. Lykke til, pavlion! Geir Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hihi, lykke til ja.. men jeg må bare ærlig innrømme at jeg ikke har trua på at du klarer det! du virker uhorvelig ung for alderen utifra dine poster så jeg tviler på at ei 18 gammel jente vil være interessert. husk på hun er gammel nok til å gå ut på byen blant annet og henger nok med gutter i 20-22års alderen. De fleste jentene jeg kjenner liker en litt mer moden gutt som kan ta seg av de. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 HAHA! Så eid... ja, du bør fikse sveisen, ta på deg di fineste klæra du har, og husk forall del en kondom i bokselumen. ta litt god lukt på deg osv og rydd rommet skift på senga. så skal det nok gå bra Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 De fleste jentene jeg kjenner liker en litt mer moden gutt som kan ta seg av de. Sikkert noen damer som liker å ta vare på noen yngre gutter.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Sikkert noen damer som liker å ta vare på noen yngre gutter.. jepp, få pleid mors instinket sitt. det er bra stor forskjell på 15 og 18 altså, tenk nå hun er myndig, bor sikkert for seg selv, har jobb og penger, lappen og bil, han bor hjemme hos mor og lever på ukelønna si.. er endel praktiske forskjeller ja! skulle likt og sett bilde av deg pavlion, kanskje du ser voksen ut for alderen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ikke ødelegg! Gi full gass, har svært lite å tape. Evt, spørs søstera di om hu kan spørre henne for deg, slik skikkelig barneskole-klisje-opplegg.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 bedre å prøve enn å gå resten av livet og angre lykke til Lenke til kommentar
salah Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Jeg fant nettopp ut at hu er 21 år Men det stopper ikke meg, for på onsdag skal jeg fikse sveisen og sjekke hu opp. Og btw, jeg klarer faktisk å ta vare på damer. Bare spør brukeren "vannmelon" her på forumet, jeg drev på med hu før! Phax: Jeg ser kjekk nok ut. (det er bra med selvtillit). Takk til alle som ønsker meg lykke til, for det kan jeg trenge Endret 14. mai 2005 av pavlion Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Lykke til! Du er nok ikke forelsket, men betatt. Forelskelse går mye dypere, vet du, eller det visste du kanskje ikke :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Å herregud hva jeg skulle gitt for og være der når du make your move! :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Å herregud hva jeg skulle gitt for og være der når du make your move! :!: :!: Der sa du noe! *glis* Btw; har du prøvd med et HEI og et fint smil? Gi henne et kompliment? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg