Gå til innhold

Forelska i kassedama på Lefdal, tips?

salah

Anbefalte innlegg

Ta på deg finstasen, ta med noen bloster og spørr om hun vil gifte seg med deg.

To fluer i en smekk

Modifisert utgave: spør om hun vil vaske dine shitne truser, lage mat og "ta vare" på dine svettige sokker i resten av livet så får vi se....

Kom gjerne tilbake med litt briefing... ;)

Edit: Jeg ? gledesdreper :dontgetit:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er 15 år og hun er 18+? Forget it m8.

Vet ikke resultatet før en har prøvd.

Går jo ann å starte forsiktig og, spørre om nummeret hennes og om det er greit du sender hun en mld i helgen.. så tar kontakten seg kanskje opp, og du kan sette deg ned med henne en dag og fortelle at du er forelsket i hun.

Lenke til kommentar
Ønsker ikke å ødelegge for noe, men det er vel i svært få tilfeller at jenter på 18 år faller for gutter i 15 årsalderen?

bestevennen min var sammen med ei som va 21 da han var 15(han spøker om at han er ute etter damer med erfaring *host*.. hun er vanvittig sexy).. så det er seriøst ikke umulig! Don`t give up lad! :w00t:

Lenke til kommentar

Å spørre om noen blir med på kino er det absolutt teiteste man kan gjøre hvis man skal prøve å bli kjent med noen. Er man på kino snakker man særdeles lite, og kjenner man ikke personen fra før av vil man helst prøve å i hvert fall lagt et grunnlag den første gangen man går ut sammen.

Å gå en tur på stranda, i parken eller bare i byen høres ut som en bedre idé. Hvis ikke så er det ikke en teit ting å prøve å få tak i nummeret hennes og bygge opp et lite grunnlag på den måten.

Men, som nevnt tidligere er nok sjansene relativt smale for din del. Du kan jo tenke på at du ikke har gått ut av ungdomsskolen enda, mens hun kanskje allerede har gått ut av VGS, kjører bil og jobber. Lite som tilsier at det skulle funke, men er det en ting man ikke kan trekker forhastede konklusjoner med, er det nok kjærligheten.

Jeg ønsker deg atter en gang lykke til :)

Lenke til kommentar
Ønsker ikke å ødelegge for noe, men det er vel i svært få tilfeller at jenter på 18 år faller for gutter i 15 årsalderen?

bestevennen min var sammen med ei som va 21 da han var 15(han spøker om at han er ute etter damer med erfaring *host*.. hun er vanvittig sexy).. så det er seriøst ikke umulig! Don`t give up lad! :w00t:

Det høres helt forferdelig ut. Stakkars dame klarer ikke å få seg skikkelig menn, så hun utnytter en stakkars liten 15 år med pub-bart. Hadde jeg vært Far til denne ungen så hadde jeg tatt saken i egne hender.

Lenke til kommentar

Gå ut med 20 andre jenter, så ser du hvor forelska du er i lefdal dama ;)

Vær iallfall forsiktig med å få følelser kun for ei jente, da får du det aldri som du vil :)

Å spørre om noen blir med på kino er det absolutt teiteste man kan gjøre hvis man skal prøve å bli kjent med noen. Er man på kino snakker man særdeles lite, og kjenner man ikke personen fra før av vil man helst prøve å i hvert fall lagt et grunnlag den første gangen man går ut sammen.

Kino kan funke bra det, man må jo ikke nødvendigvis gå hver til sitt rett etter filmen. Gyllen mulighet til å få med dama på et fancy sted, samt har man en perfekt icebreaker.

Lenke til kommentar

Stå på :w00t: , gi hun mye oppmerksomhet, snakk med hun...

Se om hun ser på deg, om hun gjør det kan det hende hun er interisert i deg også.

Det er ikke så sto alderforsjell om det er 15 og 18, det går bra, hehe...

Lykke til!!!1 ;)

Endret av .+*Anne*+.
Lenke til kommentar
Stå på :w00t: , gi hun mye oppmerksomhet, snakk med hun...

Se om hun ser på deg, om hun gjør det kan det hende hun er interisert i deg også.

Det er ikke så sto alderforsjell om det er 15 og 18, det går bra, hehe...

Lykke til!!!1 ;)

dette kan anne alt om. hehe ;)

ontopic: fiks litt på håret ditt, ikke den standard gamle greia. ikke gå i pen klær, men normalt. er hva jeg synes. hehe. velg noen av emnene her å bruk de i taleveien

edit: leif var her

Endret av Airborne
Lenke til kommentar

Kino kan funke bra det, man må jo ikke nødvendigvis gå hver til sitt rett etter filmen. Gyllen mulighet til å få med dama på et fancy sted, samt har man en perfekt icebreaker.

Nettopp, da har man allerede noe interessant å snakke om, få vite litt om hun likte filmen og hva hun ellers liker osv. istedenfor å sitte på et sted å snakke om ketchup...

Lenke til kommentar

Haha.

Takker for svarene deres, det har vært veldig nyttige.

Det har vært veldig hyggelig å få slike svar av dere, for da jeg fortalte mamma om at jeg var skikkelig forelska i hu kassedama, fikk hu seg en skikkelig latter. :(

Men ihvertfall, kanskje jeg kan gå med en blomst, og gi det til hu?

Eller bare gå bort til hu, og spørre om jeg kan få mob. nr. og sende hu en melding? (som en eller annen foreslo)

For jeg har lyst til å tilbringe hele 17. mai med hu.

Lenke til kommentar
Haha.

Takker for svarene deres, det har vært veldig nyttige.

Det har vært veldig hyggelig å få slike svar av dere, for da jeg fortalte mamma om at jeg var skikkelig forelska i hu kassedama, fikk hu seg en skikkelig latter. :(

Men ihvertfall, kanskje jeg kan gå med en blomst, og gi det til hu?

Eller bare gå bort til hu, og spørre om jeg kan få mob. nr. og sende hu en melding? (som en eller annen foreslo)

For jeg har lyst til å tilbringe hele 17. mai med hu.

Si meg, hvorfor vil du tilbringe hele 17 mai med henne? Har du noen gang faktisk snakket med henne, eller er det kanskje fordi brødene hennes er så store at du kan gå deg vill i kløfta?

Men bare ta en bråsjanse, 17 mai haler seg innpå, og snart er det for sent.

Lenke til kommentar

Airborne: Ja!

Marvil: Nei.

Mamma klager over at jeg aldri forteller noen ting til hu, men jeg gjorde det, og hu lo av meg. Slikt lærer man av.

Men jeg har jo prata litt med hu da. To eller tre ord var det jeg sa ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...