salah Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Hei. Jeg har litt problemer her som jeg vil ha hjelp til. Det er det at de siste gangene jeg har vært på Lefdal, så har det vært ei vakker dame der, og idag tørte jeg å prate med hu. Hu er faktisk veldig søt. Så nå har jeg tenkt til å sjekke henne opp, men jeg vet ikke hvordan. Har kjøpt to harddisker der, og søstra mi skulle få tilbake mobilen sin på reperasjon idag, så de prata sammen! Så jeg er fast bestemt på at jeg er forelska i henne. Søstra mi sa at hu så veldig mye på meg og prøvde å få øyekontakt med meg, men jeg tenker hu sa det fordi jeg skulle få selvtillit Derfor lurte jeg på om noen av dere kunne hjelpe meg med noen sjekketriks? For imorgen har jeg tenkt til å sjekke hu opp. PS. Jeg er 15 år, og kassedama er minst 18. Takker for all svar, dette er min store kjærlighet. Mvh pavlion Endret 13. mai 2005 av pavlion Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hehe, stå på boy. hehe. dette ble vanskelig å svare på. sjekke opp en som står i kassa i en butikk. hvordan går det? *tenke hardt* si at henne må skrive inn sitt eget nr på mobilen for å sjekke om den fungerer, hehe. altså mer kommer jeg ikke på som fungerer, har liksom aldri gjort det. men vi får se hva de andre svarer Lenke til kommentar
salah Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Ok. Har ikke sjekka opp så mange kassedamer skjønner du Livet er jo herpa uten hu Hjelp meg noen andre da.. Btw. dette er min store kjærlighet. Og jeg har funnet ut at hu er singel. Lenke til kommentar
coban Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva på meldingen så skal jeg sette litt fart på sakene:) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 PS. Jeg er 15 år, og kassedama er minst 18. Du sikter høyt altså Menmen! Lykke til fra meg Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du har absolutt ingenting å tape, så det er vel egentlig bare å ta motet til seg å gi gass! Du vil aldri finne noe magisk triks for å få en dame til å digge deg, så bare vær deg selv, og hvis hun ikke er interresert så har du iallefall prøvd... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 TIDENES topic! Jeg elsker deg av hele mitt hjerte. Men, tilbake til topic. Benytt deg av deres 150% rabatt flittig, slik vil du kunne returnere til butikken gang på gang uten at hun fatter mistanke. Etter 200 ganger så sier du bare: "Kino?" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 TIDENES topic! Jeg elsker deg av hele mitt hjerte. Men, tilbake til topic. Benytt deg av deres 150% rabatt flittig, slik vil du kunne returnere til butikken gang på gang uten at hun fatter mistanke. Etter 200 ganger så sier du bare: "Kino?" Eller bare si ''Kino?'' med en gang... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 PS. Jeg er 15 år, og kassedama er minst 18. Er'ke feil nei Lenke til kommentar
salah Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Ok, skal jeg bare si det? Kanskje jeg burde å fikse på sveisen min? Eller ha fine klær? Kanskje jeg kan spørre om vi kan finne på noe på 17. mai? Please kom med forslag! Endret 13. mai 2005 av pavlion Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er ikke tilfeldigvis kassadama på lefdal, Strømmen ? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ta på deg finstasen, ta med noen bloster og spørr om hun vil gifte seg med deg. To fluer i en smekk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Jeg ble betatt av ei jente i Narvesendisken for flere år siden. Det var gjensidig (blikket hennes flakket når hun møtte mitt og hu rødmet), så etter noen dager med å kjøpe Cola bare for å "snakke" med henne og få vondt i magen hver gang hun så på meg, sa jeg bare rett ut "Unnskyld, hva heter du?" Hun ble helt paff og sa navnet sitt, så fulgte jeg opp med å si at jeg ikke kunne la være osv, ble dyrt å kjøpe masse varer hver dag bare for å se henne i kassa. Og da bare rant det ut av henne hvor mye hu hadde tenkt på nøyaktig det samme, at hu håpte jeg dukka opp hver dag inni seg. Ba kjapt om mobilnr hennes, fikk det på en lapp m/ navnet på, og sendte masse SMS'r på toget hjem. Og vips, ny bestevenninne. Endret 13. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tja, vil du ta deg godt ut kan du jo sjekke etter tips i "Den store mote- og utseendetråden" Enten så tar du en råsjanse og spør om hun kanskje har lyst til å finne på noe senere en gang, bare for å bli kjent eller noe, eller så kan du gjøre det litt mer sublimt. Si at hun ser bra ut neste gang du ser henne, smil og se henne i øynene, vær høflig og moden når du snakker med henne. Du har ingenting å tape. Det verste som kan skje er et nei, og da er du jo hvor du startet. Er ikke godt å si hvor store sjanser du har hvis det er en sånn aldersforskjell mellom dere, dog. Mange jenter som har et problem med å være sammen med gutter som er yngre enn seg selv, og hvis du bestemmer deg for å hoppe i høyet er jo det faktisk kriminelt i deres tilfelle? hæhæ Lykke til! Kjærlighet er digg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg ble betatt av ei jente i Narvesendisken for flere år siden. Det var gjensidig (blikket hennes flakket når hun møtte mitt og hu rødmet), så etter noen dager med å kjøpe Cola bare for å "snakke" med henne og få vondt i magen hver gang hun så på meg, sa jeg bare rett ut "Unnskyld, hva heter du?" Hun ble helt paff og sa navnet sitt, så fulgte jeg opp med å si at jeg ikke kunne la være osv, ble dyrt å kjøpe masse varer hver dag bare for å se henne i kassa. Og da bare rant det ut av henne hvor mye hu hadde tenkt på nøyaktig det samme, at hu håpte jeg dukka opp hver dag inni seg. Ba kjapt om mobilnr hennes, fikk det på en lapp m/ navnet på, og sendte masse SMS'r på toget hjem. Og vips, ny bestevenninne. Heldig med den da Koselig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ønsker ikke å ødelegge for noe, men det er vel i svært få tilfeller at jenter på 18 år faller for gutter i 15 årsalderen? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ønsker ikke å ødelegge for noe, men det er vel i svært få tilfeller at jenter på 18 år faller for gutter i 15 årsalderen? De finnes sikkert de også Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ønsker ikke å ødelegge for noe, men det er vel i svært få tilfeller at jenter på 18 år faller for gutter i 15 årsalderen? Motsatt vei derimot virker som en vanlig hverdag... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ønsker ikke å ødelegge for noe, men det er vel i svært få tilfeller at jenter på 18 år faller for gutter i 15 årsalderen? Nesj.. Stå på, gi full gass! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ønsker ikke å ødelegge for noe, men det er vel i svært få tilfeller at jenter på 18 år faller for gutter i 15 årsalderen? Pøh ! Ikke vær så negativ, ta en titt på matureXXX så det så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg