Gå til innhold

Når blir level limiten hevet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tviler egentlig på at det blir noen heving av lvl-cap.

De skal jo som sagt over, ha inn hero classes (on the horizon), da vil jeg tro at dette ikke er noe man kan velge før lvl60, så lvl-cap blir vel på en måte hevet her vil jeg tro. at man da for eks kan bli lvl80 eller 100 som hero (men at det tar mye lengre tid), + nye talents, nye syke raid dungeons til de, osv

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Tja, hvorfor ikke bare droppe at vi får ekstra talentpoints etter lvl60?

Hørt så mye snakk om Hero-klasser, kanskje vi får noe talentpoints til på det, hadde vært mye enklere ihvertfall...

Ingen hadde giddet å spille wow mer, vist det ikkje hadde kommet store forandringer i spillet

Endret av albions
Lenke til kommentar

Hørte bare dette fra en kamerat, så det kan godt hende dette bare er bull eller forferdelig dårlig gjenfortalt. Så der har dere disclaimeren deres.

Han spiller FFXI, og fortalte at når man nådde 75 der (end-level foreløpig) så tjente man fortsatt opp XP, og når man hadde nådd en relativt stor mengde XP så kunne man booste stats på charen sin. Noe sånt synes jeg det skulle vært i WoW også, da gir det litt mer å fortsette å jakte på XP, ikke bare på items.

Lenke til kommentar
Tja, hvorfor ikke bare droppe at vi får ekstra talentpoints etter lvl60?

Hørt så mye snakk om Hero-klasser, kanskje vi får noe talentpoints til på det, hadde vært mye enklere ihvertfall...

Ingen hadde giddet å spille wow mer, vist det ikkje hadde kommet store forandringer i spillet

Jeg mente ikke at det ikke skulle komme store forandringer, bare at alt arbeidet lagt i å balansere talents ikke skulle gå til spille.

F.eks. at du som "Hero-class"(har ikke satt meg så veldig inn i akkurat hva blizz mener med dette, tipper de ikke er helt sikker selv) får du kanskje et nytt tre å legge talentpoints i, men adskilt fra de andre talent-trea.

F.eks. som lvl70 hero kan du legge 10 poeng i hero-treet, som er såpass stort at det er mye bra å velge i(som gjør at ikke alle velger det samme).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...