santana89 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jeg sitter og spiller toppens 15min-2t før,(noen ganger) pc'en kommer opp med en blå sjerm(sjermen blir blå) med skrifter som jeg ikke rekke å lese, før pc'en restartes! 1 nanosekund så er den blåe sjermen bort! noen sider at det er grafikk kort(som er helt nytt) mange sie det er ram, og noen sier at det kan være overhetende i pc'en! men vanlig temperatur på pc når jeg spiller er 33-37C! så hva kan dette være?hardware, elr software! går fort hardware jeg ass.....! plz, blue! Specs: aspire 5ooW strømforskyning vanlig sidevifte i kabinettet(colors zorro) 6600GT 128 mb AMD Athlon 64+ 3200 2,0 250gb HD hovedkort(er ikke helt sikker. ganske nytt) ja, og seff, reammen er 1gb veritech! Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 1. Et korrekt norsk språk skader ingen... 2. Prøv å installere nye drivere til alt av hardware. Eventuelt avinstaller drivere du akkurat har installert. 3. Hvilken OS bruker du? dr_k Lenke til kommentar
bentose Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 går fort hardware jeg ass.....! plz, blue! Eg er ikkje heilt sikker på om eg tolkar dette rett, men dersom du ønsker å lese det som står på blå-skjermen og du brukar windows 2000 eller XP så kan du fjerne haken framfor "Start på nytt automatisk" under Systemegenskaper, Oppstart og gjenoppretting. (Høgreklikk på Min datamaskin) Bill Gates synast nok at at blå-skjerm er flaut og prøver å skjule den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå